شکست مهروبان نوین ماهشهر در بازی اول رده بندی لیگ برتر بسکتبال امید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دو تیم مهروبان نوین ماهشهر و پتروشیمی بندرامام که در لیگ امیدهای کشور نتایج خوبی کسب کردند، روز جمعه در اولین بازی رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پتروشیمی با نتیجه ۷۱ بر ۶۱ به برتری رسید.
رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: همچنین تیم نفت امیدیه دیگر نماینده استان قرار بود امروز در اولین بازی فینال به مصاف تیم آرارات تهران برود که این دیدار به دلیل حضور سرمربی تیم آرارات به همراه تیم ملی جوانان در رقابت های آسیایی به زمان دیگری موکول شد.
وی عنوان کرد: در مراحل فینال و رده بندی این رقابت ها سه بازی بین دو تیم برگزار می شود و هر تیم که ۲ پیروزی کسب کند عنوان اول و سوم این رقابت ها را کسب می کند. عملکرد تیم نفت امیدیه در رقابت های این فصل نشان می دهد که این تیم از هر لحاظ شایستگی قهرمانی در این فصل را دارد.
پرنیاک در ادامه به برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان استان اشاره کرد و گفت: این رقابت ها که به مناسبت دهه مبارک فجر با شرکت ۱۳ تیم در قالب سه گروه از شهرهای مختلف استان برگزار شد در نهایت با قهرمانی تیم دزفول به پایان رسید.
وی ادامه داد: مرحله پایانی این مسابقات با حضور پرشور علاقمندان این رشته در سالن اختصاصی ۲۲ بهمن برگزار گردید که در دیدار رده بندی تیم بهبهان پلاست موفق شد اکسین ماهان رامهرمز را با حساب ۵۲ بر ۳۸ از پیش رو بردارد و به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.
رییس هیات بسکتبال خوزستان افزود: در مسابقه فینال در یک بازی نزدیک و دیدنی جدال هیات بسکتبال دزفول و حدادی اهواز در پایان با حساب ۵۸ بر ۵۲ به سود دزفول خاتمه پذیرفت و این تیم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.