بلوک زایمان بیمارستان ماهشهر با حضور معاون وزیر بهداشت راه اندازی شد

بلوک زایمان بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر روز چهارشنبه با حضور قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

مدیر داخلی این بیمارستان چهارشنبه در حاشیه راه اندازی این طرح در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این بلوک شامل ۶ واحد ال دی آر است و هر واحد برای نوزاد، مادر نوزاد و همراه در نظر گرفته شده که تمام مراقبت های پس از زایمان در آنجا به مادر و نوزاد ارایه می شود.
کرامت جاودان زاده افزود: مساحت این بلوک زایمان ۵۰۰ مترمربع است و برای ساخت آن ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی طرح تحول سلامت هزینه شده است.
بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ۱۵۰ تخت ثابت است که در سال ۱۳۸۲ توسط حاج ابراهیم معرفی ساخته شده است.
هم اکنون این بیمارستان دارای بخش‌های داخلی، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، کودکان، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، Post CCU , CCU و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است.
معاون درمان وزیر بهداشت صبح امروز چهارشنبه برای بازدید از برخی مراکز درمانی خوزستان وارد این استان شد و تا فردا میهمان این استان است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.