سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام: خستگی بازیکنان مانع از عملکرد خوب ما شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir:سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: خستگی بیش از حد بازیکنان باعث شد نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم و این موضوع به کار ما لطمه وارد کرد.

تیم پتروشیمی بندر امام در هفته نهم از دور سوم لیگ برتر بسکتبال مقابل حریف خود به پیروزی رسید و با صدرنشینی در گروه فرد این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.
مهران شاهین‌طبع پس از پیروزی تیمش مقابل شیمیدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:از قبل می دانستیم مقابل شیمیدر بازی سختی خواهیم داشت و این موضوع دلیلی بود تا در طول هفته تمرینات فشرده ای انجام دهیم.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عنوان کرد: به خاطر بالا رفتن تعداد خطاهای بازیکنان مجبور به تعویض بازیکنان کلیدی خود شدیم و این مسئله به تیم ما آسیب زد.
وی ادامه داد: تعویض های مکرر ما باعث به هم خوردن ریتم تیم شد و با دنبال آن اختلاف نتیجه در انتهای بازی کم شد. از حریف به خوبی شناخت داشتیم و.نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده بودیم.
شاهین‌طبع افزود: بازیکنانم به خاطر تایم بیش از حدی که باید بازی کنند خسته هستند و در بسیاری از مواقع بازی کمتر از حد و انتظار ظاهر شدند اگر چه شیمیدر تیم قدرتمند و از کادر فنی با دانشی برخوردار است.
وی عنوان کرد: در کوارتر اول بازی توپ و میدان بیشتر در اختیار حریف بود و از پرتاب های خود بهترین استفاده را بردند اما از کوارتر دوم به بعد بازیکنان ما به خود آمده و روند بازی را به سود خود تغییر دادند.
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام در پایان گفت: با توجه به برنامه از پیش تعیین شده باشگاه و بازیکنانی که در اختیار داریم هدف ما قهرمانی در مسابقات لیگ بوده و امیدوارم به این مهم برسیم.
تیم پتروشیمی بندر امام در پایان دور مقدماتی گروه فرد مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور با ۴۹ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.