نایب قهرمانی پتروشیمی بندرامام در رقابتهای بسکتبال باشگاههای غرب آسیا

عصر جنوب – asrejonoob.ir:روز جمعه تیم پتروشیمی بندر امام در بازی فینال رقابت های بسکتبال باشگاههای غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان صف آرایی کرد که با نتیجه ۶۹ بر ۸۳ تن به شکست داد.
شاگردان مهران شاهین‌طب(مدافع عنوان قهرمانی) با پیروزی بر تیم الریاضی لبنان می توانستند بار دیگر مقام قهرمانی هفدهمین دوره رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا را به خود اختصاص دهند اما در نهایت نتوانستند از سد حریف لبنانی خود عبور کنند.
تیم پتروشیمی بندر امام در کوارتر اول بازی نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد و با نتیجه ۲۲ بر ۱۲ شکست خورد.
کوارتر دوم بازی تیم پتروشیمی بندر امام کم فروغ ظاهر شد و با نتیجه ۴۳ بر ۲۸ بازی را واگذار کرد.
بازیکنان پتروشیمی در کوارتر سوم آغاز کردند که به دنبال امتیازات عقب مانده خود بودند اما حریف لبنانی بسیار مقتدر ظاهر شد و با نتیجه ۷۰ بر ۵۱ پیروز این کوارتر شد.
تیم پتروشیمی بندر امام در حالی کوارتر چهارم بازی را آغاز کردند که ۱۹ اختلاف از حریف خود عقب بودند. در نهایت الریاضی لبنان با نتیجه ۸۳ بر ۶۹ پیروز این دیدار شدند.
بازی رده بندی مسابقات بسکتبال غرب آسیا بین دو تیم ایرانی پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران برگزار شد که در نهایت با نتیجه ۹۹ بر ۷۶ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید و این تیم به مقام سومی این رقابت ها دست یافت.
به این ترتیب تیمهای الریاضی لبنان ، پتروشیمی بندر امام ایران وسیریت رام الله فلسطین مجوز حضور در رقابتهای قهرمانی باشگاههای آسیای سال آینده را بدست آوردند.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.