درخشش ووشکاران پتروشیمی فارابی در مسابقات قهرمانی کشور

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مسؤول روابط عمومی پتروشیمی فارابی از کسب مدال‌های رنگارنگ مسابقات قهرمانی ووشو کشور توسط تیم اعزامی این شرکت خبر داد.

 اسماعیل طرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پایان مسابقات ووشو قهرمانی کشور در سمنان با درخشش و درو مدال‌ها توسط تیم پتروشیمی فارابی همراه بود.

وی افزود: در پایان روز دوم این رقابت‌ها، بازیکنان این تیم جنوبی موفق به کسب سه مدال طلا در بخش اجرای فرم دائوشو و گوئن‌شو، سه مدال نقره در بخش چانگ‌چوان و چیانگ چوان و دو مدال برنز در بخش چانگ‌چوان و دائوشو شدند.

مسؤول روابط عمومی پتروشیمی فارابی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش ساندا (مبارزه) کاروان پتروشیمی فارابی موفق به کسب شش مدال خوش رنگ طلا در رده بزرگسالان و نوجوانان، چهار مدال نقره در رده جوانان و نوجوانان و سه مدال برنز شد.

طرفی افزود: از جمله موارد قابل توجه این رقابت‌ها، اجرای چهار مسابقه در سطح جهانی بود که با درخشش ورزشکاران تیم پتروشیمی فارابی همراه شد.

وی متذکر شد: در روز نخست مسابقات نیز تیم ووشو پتروشیمی فارابی در بخش تالو موفق به کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و ۲ برنز شده بود.

طرفی در پایان با بیان اینکه تیم ووشوی پتروشیمی فارابی متشکل از ۳۰ بازیکن در بخش تالو و ساندا به این دوره از مسابقات اعزام شده بود، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار از ۲۵ استان کشور در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذرماه به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

شایان ذکر است: تیم پتروشیمی فارابی در این دوره از رقابت ها موفق شد مقام نخست در بخش انفرادی را کسب کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.