اعتراض شدید مجید باقری نیا به ممانعت از میزبانی بندرماهشهر

عصر جنوب: مجید باقری نیا می گوید این تصمیم از قبل گرفته شده است و نه اداره ورزش و جوانان و نه هیات فوتبال خوزستان در این مورد به ما کمک نکرده اند.

به گزارش “ورزش سه”، مجید باقری نیا، سرمربی تیم شهرداری ماهشهر به شدت به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر میزبانی آنها از گسترش فولاد تبریز در اهواز یا آبادان معترض است. او در گفت و گو با “ورزش سه” درباره این اتفاقات گفت: «ما یک تیم لیگ دویی هستیم و اشتباه کردیم که به مانند دیگر تیم ها انصراف ندادیم و بی احترامی نکردیم، مهم این است که تیم گسترش فولاد ضرر نکند.»
سرمربی با تجربه تیم ماهشهری در ادامه افزود: «این تصمیم از قبل گرفته شده است و نه اداره ورزش و جوانان و نه هیات فوتبال خوزستان در این مورد به ما کمک نکرده اند. آقای طالقانی، عضو هیات مدیره فدراسیون است و نباید هر نامه ای می رسد بدون دلیل قبول کند، مشکل ورزشگاه ماهشهر چیست؟ این ورزشگاه برای میزبانی در جام حذفی هیچ مشکلی ندارد.»
وی در ادامه گفت: «بالاخره در این فوتبال یک عده عزیز هستند و یک عده نباید رشد کنند. واقعا متاسفم که ۴ روز قبل سازمان لیگ نامه ای به ما داده است و در آن برای ما تعیین تکلیف کرده که یا در اهواز یا آبادان میزبانی کنید. شاید ما بخواهیم در امیدیه میزبان باشیم گرچه باز هم می گویم نباید این حق را از مردم ماهشهر گرفت.»
باقری نیا افزود: «من یک سوال دارم که اگر خدایی ناکرده برای هواداران ما در راه اهواز یا آبادان مشکلی ایجاد شود چه کسی پاسخگو است؟ به صورت طبیعی گسترش فولاد باید ما که تنها ۴۰۰ میلیون بودجه داشته ایم را ببرد و مردم ماهشهر فقط می خواهند بازی را ببینند. امیدوارم سازمان لیگ در این رای تجدید نظر کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • عجب چهارصدمیلیون شاید دستمزد کادرمربیگری را بیان کرده ای؟!همه میدونند میلیاردی تیم ماهشهر بسته شده.. بر چه اساسی میگویی مردم ماهشهر میخواند فقط بازی را ببینند مگه گسترش فولاد بارسلوناست..چرا با افکارعمومی بازی میکنید..هنوز مهر منشوری شما خشک نشده؟