دبیر نظام صنفی کشاورزی ماهشهر: کشاورزی ماهشهر در زمینه اعتبارات مورد کم‌لطفی قرار گرفته است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دبیر نظام صنفی کشاورزی ماهشهر گفت: کشاورزی ماهشهر زیر سایه صنعت قرار گرفته است و با وجود توجه زیاد مسئولان به صنعت اما همچنان شاهد مظلومیت بخش کشاورزی در ماهشهر هستیم.

سید حسین موسوی آلبوشوکه اظهار کرد: کشاورزی ماهشهر زیر سایه صنعت قرار گرفته است و با وجود توجه زیاد مسؤولان به صنعت اما همچنان شاهد مظلومیت بخش کشاورزی در ماهشهر هستیم.

وی افزود: این موضوع سبب شده است تا کشاورزی ماهشهر در زمینه اختصاص اعتبار، از سوی مسؤولان به ویژه مسئولان استانی مورد کم لطفی قرار گیرد و مصداق بارز آن نبود شبکه آبیاری و زهکشی در این شهرستان است که موجب شده کشاورزی ماهشهر برای کشاورزان اقتصادی نباشد و کشاورزان به شغل‌های کاذب روی آورند.

دبیر نظام صنفی کشاورزی ماهشهر با ابراز تاسف از اینکه جوانان ماهشهری ساکن در روستا به جای اشتغال در کار کشاورزی به شغل‌های کاذب روی می‌آورند تصریح کرد: این موضوع زمینه را برای مهاجرت کشاورزان از روستا به شهر فراهم کرد که در بلند مدت تبعات خوبی نخواهد داشت.

دبیر نظام صنفی کشاورزی ماهشهر در پایان با بیان اینکه بخش کشاورزی ماهشهر از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری محروم بوده و مقدار ناچیزی از این طرح شامل ماهشهر شده است ابراز امیدواری کرد: مسؤولان ذیربط تدابیری ویژه برای اجرایی شدن طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در این شهرستان اتخاذ کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.