کودک ماهشهری از مرگ حتمی نجات پیدا کرد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: با تلاش پزشکان بیمارستان صنایع پتروشیمی کودک ماهشهری از خفگی و مرگ ناشی از بلعیدن جسم خارجی نجات پیدا کرد.

کودک چهار ساله‌ای که بر اثر بلعیدن جسم خارجی در آستانه مرگ قرار گرفته بود توسط پزشکان بیمارستان صنایع پتروشیمی جان دوباره‌ای گرفت و به زندگی بازگشت.

پزشک معالج این کودک ماهشهری در این رابطه به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: کودکی چهار ساله به نام «ایلیا بن‌سعید» با حالت کبودی و سیانوز شدید به اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی منتقل شد.

بهرام‌ عباس‌نیا اظهار کرد: بلافاصله همراه با کارکنان اورژانس بدون اطلاع از وجود جسم خارجی در گلوی این کودک اقدام به بررسی و تنفس به وی شد و در حین کار به لطف خدا و با شگرد و تخصص خاص متوجه وجود شیء در گلوی این بیمار شده و آن را خارج کردم.

وی تصریح کرد: با وجود خارج کردن جسم از گلوی ایلیا اما تنفسش قطع و نبضش نیز به شدت ضعیف شده بود به نحوی که دیگر امیدی به زنده ماندن این کودک چهار ساله نمانده بود.

عباس‌نیا افزود: اما امید خود را از لطف خدا قطع نکرده و به تلاش برای نجات ایلیا ادامه دادیم که خوشبختانه تلاش‌ها نتیجه داد و این کودک به زندگی برگشت.

پدر این کودک چهار ساله نیز به خبرنگار فارس گفت: ایلیا در حال بازی بود که ناگهان با حالت خفگی مادرش را صدا کرد و همسرم پس از چند لحظه متوجه می‌شود پسرمان بیهوش شده و به کمک همسایگان او را به اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی منتقل می‌کنند.

صادق بن‌سعید ادامه داد: تصور می‌کنم خداوند به میمنت اعیاد قربان و غدیر ایلیا را دوباره به ما بخشید. امیدوارم بتوانم شاکر و سپاس‌گزار حضرت احدیت و قدردان تلاش‌های دکتر بهرام عباس‌نیا و کارکنان زحمتکش اورژانس بیمارستان صنایع پتروشیمی باشم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.