گلمرادی: در حوزه انتخابیه ام علی‌رغم ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی، طلاق و بیکاری و جرم و بزهکاری بیداد می کند/ شغل‌های ایجادشده به مردم بومی اختصاص داده شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم ماهشهر در مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای رفاه، تصریح کرد: اگر شغلی در هر منطقه ایجاد می‌شود باید به مردم بومی آن منطقه اختصاص داده شود نه به غیربومیان.

علی گل‌مرادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، پس از پایان سخنان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی، گفت: آنچه که از گزارش مذکور و وضع موجود کشور استنباط می‌شود، این است که آنچه که تحقق یافته، وظیفه‌گرایی بوده و در نتیجه‌گرایی نمره قبولی نداریم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه بنده علی‌رغم ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی، طلاق و بیکاری و جرم و بزهکاری بیداد می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر در ایجاد بسترهای رفاه ناتوان هستیم، باید در نظارت توجه کافی مبذول شود، ادامه داد: اگر شغلی در هر منطقه ایجاد می‌شود باید به مردم بومی آن منطقه اختصاص داده شود نه اینکه به مردم غیربومی اختصاص پیدا کند.

وی با انتقاد از عدم توجه به قشر کارگران فصلی ادامه داد: علی‌رغم دریافت حق بیمه با بیمه‌گران مختلف کمترین درمانگاه در حوزه انتخابیه ماهشهر وجود ندارد.

گل‌مرادی تصریح کرد: گزارش دردی از مردم دوا نمی‌کند، باید با تدبیر سبب ایجاد امید در مردم شد. ما در مقابل زنان بی‌سرپرست که به دلیل بیکاری و طلاق مشکلات فراوانی دارند، مسئول هستیم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حاشیه شهرها از بطن شهرها گسترده‌تر شده لذا باید امکانات مورد نیاز به ساکنان این مناطق اختصاص یابد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.