ادامه واکنش‌ها به انتصاب مدیرعامل منطقه ویژه پتروشیمی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: در پی انتصاب و معارفه «سیدامید شهیدی‌نیا» به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نماینده بندر ماهشهر در مجلس به این انتصاب واکنش نشان داد و بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در پی انتصاب و معارفه «سیدامید شهیدی‌نیا» به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با این انتصاب مخالفت کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام مدیرعامل صنایع ملی پتروشیمی در مورد انتصاب مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به دلایلی غیر معقول و مورد اعتراض این‌جانب است، یقیناً عدم هماهنگی از جانب وی عواقب خوبی در پی نخواهد داشت.

امروزه هدر رفت بخش قابل توجهی از سرمایه‌های کشور، به دلیل تصمیمات غلط برخی از مدیریت‌ها در برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی‌ها است.

همه مدیران با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید با تفکر و تعقل بیشتر، فرآیندهای مدیریت را مورد توجه قرار دهند.

شرایط موجود کشور به گونه‌ای است که خطای هیچ مسؤولی در هدر رفت سرمایه‌های نظام قابل بخشش نخواهد بود و به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس باید در جایگاه نظارتی خود بیشتر مراقبت به عمل آورند و این حداقل انتظاری است که مردم از نمایندگان خود مطالبه می‌کنند.

*شاهدائی: نماینده ماهشهر انتظار دارد مدیری بومی منصوب شود

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این رابطه در پاسخ به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: نماینده ماهشهر به دلیل توقعات مردمی که در این منطقه وجود دارد انتظارش این بود که شخصی بومی به این سمت منصوب شود تا تعامل بیشتری با منطقه داشته باشد.

مرضیه شاهدائی اظهار کرد: ما اعتقاد داریم در صنعت نفت برای مدیریت یک سازمان، شرایط و الزاماتی وجود دارد که با بررسی‌های صورت گرفته در هیأت مدیره، «شهیدی‌نیا»، از بین گزینه‌های مجود انتخاب شد.

وی ادامه داد: به مردم این مرز و بوم به ویژه خوزستان عزیز و ماهشهر و سربندر اعلام می‌کنم که نیازی نیست ما مدیران صنعت پتروشیمی حتماً زاده این سرزمین بوده یا در این سرزمین و منطقه تحصیل کرده باشیم.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: ما آمده‌ایم سال‌ها در این منطقه کار و خدمت کرده‌ایم و زندگی ما با خوزستان عجین شده است و این مسأله دلیل بر این نیست که فردی که زاده اینجا نیست نمی‌تواند مسائل منطقه را درک کند.

شاهدائی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که شهیدی‌نیا نیز مثل یزدانی مدیرعامل پیشین، حضور پررنگی در منطقه خواهد داشت و با تمام مقامات و مسؤولان منطقه در تعامل خواهد بود و مسؤولیت اجتماعی خود که لازمه آن داشتن ارتباط منطقه‌ای است را به خوبی ایفا خواهد کرد.

* شهیدی‌نیا: امیدوارم با نماینده ماهشهر تعامل برقرار کنم

مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در رابطه با این بیانیه به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: من چنین چیزی نشنیدم و برای نخستین بار است این مطلب را از زبان شما می‌شنوم.

سیدامید شهیدی‌نیا اظهار کرد: آمادگی کامل دارم که نقش خود را در محیط پیرامونی خود شامل شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام، چمران و سایر نقاط ایفا کنم.

وی با تبریک انتخاب و آغاز به کار «علی گلمرادی» و آرزوی توفیق برای وی، گفت: امیدوارم در آینده وی را بیشتر زیارت و با وی تعامل بیشتری را ایجاد کنم.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و جمعی از مسؤولان محلی، آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در تالار آفرینش برگزار و «سیدامید شهیدی‌نیا» عهده‌دار مدیریت این سازمان شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • دورود برشرفت گلمرادی خاکش مال ماهشهر دودوضررتنفسی مال ماهشهر بیکاری مال ماهشهر کارش غیربومی مگه میشه پارتی بازیه شاهدایی