اسماعیل طرفی برنامه های روز جوان در بندرماهشهر را تشریح کرد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مشاور فرمانداری شهرستان بندرماهشهر در امور جوانان و سازمان های مردم نهاد برنامه های روز جوان در این شهرستان را تشریح کرد.

اسماعیل طرفی با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در گفتگو با خبرنگار ورزش و جوانان ماهشهر اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برنامه های متنوعی از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه های پیش رو اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه دست آورد ها و توانمندی های جوانان منطقه به مدت ۴ روز در پارک فردوس بندرماهشهر برپا می باشد و در کنار آن برنامه های مفرح و ورزشی با همکاری هیئت ورزش های همگانی برگزار خواهد شد.

طرفی افزود: همچنین غرفه هنرهای تجسمی، هنرهای دستی، غذاهای محلی و نمایشگاه عکس نیز با همکاری اداره میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل پارک فردوس ماهشهر برپا خواهد بود.

مشاور فرمانداری بندرماهشهر در امور جوانان و سازمان های مردم نهاد اضافه کرد: چهارشنبه نیز مراسمی به همین مناسبت و با موضوع نقش جوانان در جامعه و راهکارهای موفقیت جوانان با حضور یکی از اساتید استان و همکاری شهرداری بندرماهشهر برگزار می گرد.

وی ادامه داد: در خلال این برنامه نیز هنرمندان جوان شهرستان در آیتم های شعر، موسیقی محلی و تئاتر به هنرنمایی خواهند پرداخت.

طرفی در پایان افزود: با هیات های ورزشی نیز در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات ورزشی هستیم و به زودی با همکاری هیات شطرنج و پینگ پنگ بندرماهشهر نخستین دوره مسابقات جوانان برگزار خواهد شد.

گفتنی ست؛ مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت در پارک فردوس (پتروشیمی) ماهشهر، مجاور کتابخانه برگزار خواهد شد.

منبع: http://irhamegani.com/?p=22032

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.