عبدالرضا زرگر سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: طی حکم معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی مهندس عبدالرضا زرگر جانشین علی یزدانی گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مهندس شاهدایی طی حکمی عبدالرضا زرگر را به عنوان سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب کرد. در این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس عبدالرضا زرگر

با توجه به تجارب و سوابق مفید و آشنایی جنابعالی به منطقه، بدینوسیله از تاریخ این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای کارآمد موجود در آن سازمان و منطقه  و تعامل مثبت با شرکت های مستقر در منطقه ویژه در انجام وظایف و پیشبرد اهداف سازمان موفق و موید باشید.

ضمنا از خدمان و زحمات ارزشمند جناب آقای یزدانی در طول تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تشکر و قدردانی می نمایم.

مرضیه شاهدایی

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت کلی صنایع پتروشیمی

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام.ایکاش میدونستیم چرا یزدانی برکنار شد؟ مدیری لایق که دغدغه اش پیشرفت استان و منطقه ماهشهر بود بدلیل مخالفت صریح با مقام ارشد وزارت نفت درخصوص واگذاری بیمارستان صنعت نفت در ماهشهر و تعطیلی این مرکز درمانی مورد قهر مقامات قرار گرفت . ایشان کارنامه ای درخشان دارند و میتوانید از کارکنان صنعت درخصوص این مرد بپرسید تا بفهمید چه شخصیت والایی دارند . به همین دلیل هم در دولت قبلی و هم دولت فعلی از ایشان استفاده شد .
  • جناب زرگر یکی از مدیران پتروشیمی بوده که در طی سالیان شایستگی خود را ثابت کرده و جز مدیران نمونه وزارت نفت بوده است. این انتصاب را به ایشان و خانواده پتروشیمی تبریک عرض می کنم.