بلیت نوروزی اتوبوس های مسافربری از ۱۲ اسفند پیش فروش می شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان گفت :پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافربری جاده ای خوزستان ویژه سفرهای نوروزی از ۱۲ اسفند در پایانه های استان آغاز می شود.

 غلامعباس بهرامی نیا’ اظهار داشت : طرح ویژه فروش بلیط برای جابجایی مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند شروع می شود و به مدت ۲۲ روز تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد.
وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری صورت می گیرد ، ادامه داد : پیش‌فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و پیش‌فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مرکزی و سطح شهری شرکت‌های مسافربری انجام می شود.
وی افزود: برای سهولت در تهیه بلیت و ارائه خدمات به مسافران در صورت نیاز دفاتر متمرکز فروش بلیت در سطح شهرستان ها دایر می شود.
مدیر کل را هداری وحمل ونقل جاده ای خوزستان خاطرنشان کرد : سال گذشته در مدت ۲۱ روز طرح فروش بلیط نوروزی ، ۳۹۵ هزارو ۲۸۴ مسافر در بیش از ۵۰ هزار سفر از پایانه های مسافری استان جابجا شده اند .
بهرام نیا با بیان اینکه ۱۶۶ شرکت حمل و نقل مسافری در استان فعال است، گفت :سامانه های پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۲ و ۲۰۰۰۱۴۱ برای دریافت هر گونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد شرکت های مسافربری برای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شده است .
به گزارش ایرنا در استان خوزستان ۲۳ پایانه مسافربری در حوزه جابجایی مسافر فعالیت می کنند.
مطالب پیشنهادی