شناسایی عاملان شهادت ماموران انتظامی بندر امام خمینی/گروه”حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز” مسوولیت این عملیات تروریستی را بر عهده گرفت

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: حیدر عباس زاده گفت: عاملان حمله به دو مامور نیروی انتظامی بندر امام خمینی(ره) شناسائی شدند.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: بامداد روز گذشته(شنبه ۶ بهمن) دو تن از نیروهای انتظامی در حین گشت زنی در بلوار آیت الله خامنه ایی شهر بندر امام خمینی(ره)بر اثر تیر اندازی افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

او گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد سرنشینان یک خودرو پژو خاکستری رنگ به سمت خودرو گشت پلیس اقدام به تیراندازی کرده است.

عباس زاده افزود: تیم های تخصصی فرماندهی انتظامی استان پس از بررسی های کارشناسی عاملان این حمله کور را شناسائی کرده که به زودی دستگیر و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

او اضافه کرد: در این رابطه یک گروهک تروریستی به نام”حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز” مسئولیت این عملیات تروریستی را بر عهده گرفته است و در فضای مجازی این موضوع را تایید کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: این ترورهای کور ذره ای از اراده ماموران انتظامی خوزستان را نسبت به انجام وظایفشان، کم نمی کند.

لازم به ذکر است که در حادثه روز گذشته که حدود ساعت ۳۵ دقیقه بامداد رخ داد، یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در محل به شهادت رسید و ستوان یکم الله نظر صفری نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیش از این در ۳۱ شهریور ماه سال جاری نیز گروه تروریستی”الاحوازیه” با حمله به رژه نیروهای مسلح باعث شهادت ۲۴ نفر از نیروهای نظامی، انتظامی و مردمی شد که چهار تروریست در این حادثه کشته شدند.

همچنین در آبان ماه سال جاری نیز یک سرباز وظیفه نیروی انتظامی به نام مهرزاد خیری در بهبهان حین گشت زنی با سارقان مسلح در گیر شد و به شهادت رسید./برنا

مطالب پیشنهادی