خبر تعدیل نیرو و تعطیلی شرکت حریر خوزستان به دلیل کمبود مواد اولیه کذب محض است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: جانشین مدیرعامل و مدیر کارخانه شرکت حریر خوزستان در گفت و گو با عصر جنوب: خبر تعدیل نیرو و تعطیلی شرکت حریر خوزستان به دلیل کمبود مواد اولیه کذب محض است

کارخانه به دلیل اورهال به مدت چند روز تعطیل و ظرف ۲ تا ۳ روز آینده آغاز بکار می کند

پرداخت تمام حقوق و مزایا کارگران

از سال ۹۰ منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی در دستور کار شرکت حریر خوزستان قرار گرفته است

بیش از ۵۰ درصد مواد اولیه کارخانه حریر از خمیر داخلی باگاس تولید شرکت کاغذ پارس تامین می شود

تا سال ۹۸ مواد اولیه در انبار شرکت داریم

صرفه جویی ارزی در شرکت با تولید یک دستگاه بر اساس نقشه های خارجی

رسانه ها آب به آسیاب دشمن نریزند

جانشین مدیرعامل و مدیر کارخانه شرکت حریر خوزستان ضمن تکذیب خبر تعدیل نیرو و تعطیلی شرکت حریر خوزستان به دلیل کمبود مواد اولیه؛ تاکید کرد: کارخانه به دلیل اورهال به مدت چند روز تعطیل و ظرف ۲ تا ۳ روز آینده آغاز بکار می کند

مهندس مجید مکوندی نژاد در گفت و گو با خبرنگار عصر جنوب افزود: شرکت حریر خوزستان به کمبود مواد اولیه تعطیل نشده است.

وی گفت: شرکت حریر خوزستان اولین تولید کننده دستمال کاغذی در کشور می باشد.

مکوندی نژاد با بیان اینکه مواد اولیه مورد نیاز شرکت حریر خوزستان در سال های گذشته کلا وارداتی و از چوب بود، خاطرنشان کرد: اساس کار این شرکت از دید اولیه این بود که بر اساس تولید باگاس و تبدیل آن به خمیر باگاس باشد.

مدیر کارخانه شرکت حریر خوزستان با بیان اینکه در گذشته وارادت ماده اولیه از خارج از تبدیل باگاس به خمیر آن ارزان تر بود، اظهار داشت: در یک مقطع زمانی از سال ۹۰ منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی در دستور کار شرکت حریر خوزستان قرار گرفته است.

وی در همین خصوص گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ درصد مواد اولیه کارخانه حریر از خمیر داخلی باگاس تولید شرکت کاغذ پارس تامین می شود.

مدیر کارخانه حریر خوزستان با بیان اینکه تعطیلی اخیر ده روزه بخش هایی از این شرکت به دلیل اورهال و بروز رسانی کارخانه بوده است، بیان داشت: نیروهای فنی، حراست و اداری مالی طی این مدت مشغول بکار بوده و نیروهایی که در کارخانه حضور نداشته با حفظ شرایط قبلی پرواخت حقوق مزایا و حق شیفت به مرخصی فرستاده شده اند.

مکوندی نژاد با بیان اینکه تا سال ۹۸ مواد اولیه در انبار شرکت داریم؛ اضافه کرد: کارخانه ظرف ۲ تا ۳ روز آینده آغاز بکار می کند.

وی همچنین از صرفه جویی ارزی در شرکت حریر خوزستان با تولید یک دستگاه مورد نیاز بر اساس نقشه های دستگاه مشابه خارجی خبر داد و عنوان کرد: با ساخت این دستگاه در شرکت حریر خوزستان از خروج بیش از ۶۰ هزار یورو از کشور جلوگیری شد.

جانشین مدیرعامل و مدیر کارخانه شرکت حریر خوزستان در خاتمه به رسانه ها توصیه کرد در شرایط فعلی آب به آسیاب دشمن نریزند.

 

گفت و گو از خبرنگار عصر جنوب: امید کرد

مطالب پیشنهادی