پلیس راهور خوزستان علت توقیف ۲ دستگاه آمبولانس را تشریح کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پلیس راهور استان خوزستان علت توقیف ۲ دستگاه آمبولانس مربوط به فوریت های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی را تشریح کرد.

 ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز حین گشت زنی در بلوار چمران‌ متوجه یک دستگاه آمبولانس شدند که بدون پلاک و علائم و با سرعت غیر مجاز از چراغ قرمز تقاطع ۱۳ و تقاطع ۹ کیانپارس و تقاطع دوم عبور کرده (مسیر شمال به جنوب بلوار چمران ‌به سمت استانداری و فرمانداری) و نحوه عبور آن باعث رعب‌ و وحشت شهروندان ‌شده بود لذا ماموران پلیس راهور این آمبولانس را حوالی استانداری خوزستان متوقف کردند.
در ادامه توضیحات پلیس راهوار آمده است، ماموران پلیس که متوجه وجود مریض بدحال در آمبولانس شده بودند بلافاصله آمبولانس، را رها و تا بیمارستان علامه کرمی ، آن را مشایعت کردند.
بر اساس این گزارش، پس از رسیدن به مقصد، متاسفانه راننده آمبولانس با ماموران درگیر شد که در این رابطه آمبولانس به دلیل نداشتن پلاک و نداشتن گواهینامه راننده راهی پارکینگ شد که متعاقب آن با تعهد دانشگاه علوم پزشکی رفع توقیف می شود.
دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز گذشته با انتشار مطلبی خواستار رفع توقیف ۲ دستگاه آمبولانس خود از سوی پلیس راهور خوزستان شده بود.
تعداد ۱۰۰ پایگاه جاده ای و شهری زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ۱۶۰پایگاه در کل خوزستان فعال هستند.
مطالب پیشنهادی