سال بد خوزستانی ها در دسته یک

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  تیم‌های فوتبال اروند کارون خرمشهر و شهرداری ماهشهر، همچنان در لیگ یک روی نوار ناکامی گام برمی‌دارند.

ناکامی‌های تیم‌های خوزستانی در لیگ یک همچنان ادامه دارد به‌طوریکه کارون اروند و شهرداری ماهشهر باز هم موفق به کسب پیروزی در برابر حریفان خود نشدند.

شکستی دیگر در کارنامه کارون اروند و افاضلی

در چارچوب هفته هفدهم لیگ آزادگان، روز گذشته اروند کارون با هومن افاضلی باز هم بازی را واگذار کرد و در خانه مقابل تیم قعر جدولی خونه به خونه با یک گل شکست خورد تا اوضاع این تیم بدتر هم شود.

شهرداری ماهشهر، همچنان خنثی

در دیگر بازی این هفته لیگ یک تیم شهرداری ماهشهر در خانه فجر سپاسی به تساوی بدون گل دست یافت تا باز هم خبری از اوج‌گیری این تیم نباشد.

با نتایجی که دیروز به‌دست آمد، اروند کارون با همان ۱۳ امتیاز به رده چهاردهم جدول سقوط کرد و شهرداری ماهشهر نیز با ۱۴ امتیاز رتبه یازدهم را در اختیار دارد.

نتایجی که عجیب نیستند

اما حسن سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به نتایج ضعیف نمایندگان خوزستان در لیگ یک فوتبال ایران، اظهار کرد: قبلا هم عنوان کرده‌ام که مشکل این تیم‌ها چیست اما متأسفانه به گوش هیچ‌کس نرفت؛ وقتی می‌رویم آقای میثاقیان و آقای مهابادی را می‌آوریم و هر کدام چندین بازیکن غیربومی با خود می‌آورند این نتایج عجیب نیست.

وی افزود: بارها گفته‌ام مدیریت‌ باشگاه‌ها مشکل دارد و مدیران باید بدانند حتی‌الامکان از مربیان خوزستانی استفاده کنند زیرا این استان مهد فوتبال ایران است و پتانسیل فنی بالایی دارد.

دست دلالان قطع شود

مدرس رسمی AFC و پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: باید ببینیم آن فرد دلال که این مربیان را به خوزستان می‌آورند چه کسانی هستند و چه منافعی دارند، تا زمانی که دست واسطه‌ها قطع نشود شاهد این مسائل در تیم‌ها خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این مطلب صحیح است که برخی مدیرعامل‌ها دوست دارند خود در ترکیب تیم دخالت کنند، بیان کرد: من در کلاس‌های متعدد که تدریس کردم گفته‌ام که آقایان مربی، یا با اختیار تام روی نیمکت می‌نشینید یا تبدیل به عروسک مدیرعامل می‌شوید؛ عمیقا برای مربیانی که اجازه دخالت به مدیرعامل می‌دهند متأسفم و اگر چنین چیزی واقعا در تیم‌های خوزستانی وجود دارد، باید به حال سرمربی آن تیم افسوس خورد.

سالمی عنوان کرد: حدود ۷۰ بازیکن غیربومی در خوزستان بازی می‌کنند، در حالی که بیش از ۷۰ بازیکن خوزستانی در خارج استان مشغول بازی هستند که مدیران تیم‌ها باید به این موضوع فکر کنند.

مطالب پیشنهادی