کشف بالغ بر ۳۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۳ استان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یکهزار و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که در نقاط کور ساحل دیلم مخفی شده بود با تلاش ماموران این فرماندهی کشف شد.
سرتیپ ولی‌الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر پنهان کردن مقدار قابل توجهی مواد مخدر در دیلم، ماموران دریابانی محل اختفای مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی این مکان این میزان تریاک را کشف کردند.
وی گفت: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقام های قضایی شد.
همچنین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۷۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز با سوداگران مرگ خبر داد. سرتیپ محمد قنبری در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان سرباز ماموران مبارزه با مواد مخدر سرباز در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان همراه بود موفق شدند ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان خودروهای حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را زمین‌گیر کنند. وی با اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ در این درگیری مسلحانه اظهار داشت: در پاکسازی منطقه یک تن و ۷۲۰ کیلو تریاک، ۲۱کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین و ۲ کیلوگرم حشیش کشف شد.  فرمانده انتظامی غرب استان تهران هم از کشف ۸۲۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۶ سوداگر مرگ خبر داد.سرتیپ «محسن خانچرلی» اظهار داشت: ماموران با پیگیری‌های شبانه‌روزی دریافتند فردی، محموله‌ای از مواد مخدر از همدستان خود در استان خوزستان تهیه کرده و به تازگی قصد انتقال آن به غرب استان تهران را دارد.
وی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی ، محل دپوی مواد مخدر را در یک گاراژ در شهرستان قدس شناسایی و در بازرسی از آن‌، ۸۰ بسته مواد افیونی معادل ۸۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند. این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف ۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین از متهمان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۶ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

مطالب پیشنهادی