شهرداری ۲ – شهرداری تبریز ۱؛ پیروزی شاگردان مهابادی

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دیدار تیم‌های همنام شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز با پیروزی ۲ بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

هفته چهاردهم لیگ یک – استادیوم شهداء ماهشهر
یکشنبه ۴ آذرماه ۹۷ – ساعت: ۱۴
شهرداری ماهشهر ۲ – شهرداری تبریز ۱
گل‌ها: سعید خردمند (۶۶)، محمد پورسواریان (۷۸) برای شهرداری ماهشهر – فرشاد بیابانی (۷) برای شهرداری تبریز
داور: ابوالفضل گرجی
کمک داوران: حمید نادری و بهمن عبداللهی

شهرداری ماهشهر: علی عساکره، محمد خمیس، ادریس کوچکی، ایمان رئیس‌نسب، محمد باشی، ایمان کیانی، علی داوران، علی محمدی، ایمان شوریابی، محمد پورسواریان و ایمان موسوی
سرمربی: داود مهابادی

شهرداری تبریز: وحید مهدی خانی، مهدی رستم‌زاده، مهدی قریشی، مهدی حسین‌زاده، محمدرضا زینال خیری، رسول پیرزاده، جعفر برزگر، فرشاد بیابانی، حسین قره‌داغی، محمد صادقی و امیرحسین طاحونی
سرمربی: حیدر جعفری

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های همنام شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز با پیروزی ۲ بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

شهرداری ماهشهر که با انگیزه کسب سه امتیاز خانگی در این بازی وارد میدان شده بود، خیلی زود غافلگیر شد و فرشاد بیابانی مهاجم تیم شهرداری تبریز در دقیقه ۷ دروازه میزبان را گشود. تلاش شاگردان داود مهابادی برای جبران گل خورده در ادامه نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با برتری یک گله تیم تبریزی به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار تیم شهرداری ماهشهر روی دروازه حریف افزایش یافت و ماهشهری‌ها با انجام حملات متعددی در پی تغییر نتیجه بودند. مقاومت خط دفاعی شهرداری تبریز سرانجام در دقیقه ۶۶ شکسته شد و سعید خردمند کار را به تساوی کشید. این گل پایان کار نبود و بازیکنان تیم شهرداری ماهشهر در دقیقه ۷۸ گل دوم را با ضربه محمد پورسواریان درون دروازه تیم میهمان جای دادند تا در نهایت با پیروزی ۲ بر یک از میدان خارج شوند.

شهرداری ماهشهر با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و تا کمرکش جدول رده‌بندی بالا آمد.

مطالب پیشنهادی