به دستور استاندار خوزستان؛ اختصاص اعتبار میلیاردی برای ساماندهی شبکه فاضلاب سوسنگرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار دشت آزادگان از ساماندهی و توسعه شبکه فاضلاب سوسنگرد با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دستور استاندار خوزستان خبر داد.

غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان به فرسودگی سیستم فاضلاب شهرستان دشت آزادگان و به ویژه سوسنگرد اشاره کرد و گفت: همین مسئله منجر به بروز مشکلاتی بسیاری برای شهروندان شده است.وی نبود سیستم دفع آب‌های سطحی را یکی از مشکلات عمده این شهرستان به ویژه در فصل بارندگی  عنوان و تصریح کرد: عمر شبکه فاضلاب این شهرستان بیش از ۳۵ سال است و تاکنون اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام نشده است.

هزاریان به بازدید مدیر کل مدیریت بحران استان از سطح شهر سوسنگرد و پیگیری شرکت آب و فاضلاب خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: به دستور استاندار  اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی برای ساماندهی شبکه فاضلاب این شهر اختصاص یافت.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه طرح این پروژه مطالعه شده و طی چند روز آینده نیز پیمانکار مورد نظر کار را آغاز می کند افزود: برای این پروژه مدت زمان تقریبا ۳ ماهه تعریف شده است، لذا از مردم سوسنگرد می‌خواهیم در این مدت صبور و شکیبا باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: در این پروژه مناطق مختلفی از شهر سوسنگرد از جمله؛ مرکز شهر، مناطق ابوذر، ۱۰۶ هکتاری، ۱۱۲ هکتاری، خرعیلیه، مسکن مهر و غیره در دستور ساماندهی قرار گرفته است.

مطالب پیشنهادی