روز خوب خوزستان در دسته ۱

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دو نماینده خوزستان در لیگ دسته اول فوتبال در هفته هفتم این رقابت‌ها مقابل حریفان ود به پیروزی دست یافتند.

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول موفق شد نخستین پیروزی خود را در فصل جدید مقابل ملوان بندرانزلی کسب کند.

شاگردان داود مهابادی ابتدا در دقیقه ۶ این دیدار از روی نقطه پنالتی توسط شهریار مقانلو متحمل اولین گل شدند اما با آغاز نیمه دوم نبض میدان را در اختیار گرفته و دو بار توسط ایمان موسوی و محمدپورسواریان در دقایق ۵۶ و ۶۰ دروازه میهمان گیلانی خود را باز کردند.

شهرداری با این پیروزی پنج امتیازی شد و دو پله صعود کرد تا بالاتر از تیم‌های ملوان و خونه به خونه در مکان چهاردهم جدول قرار گیرد.

این تیم در هفته آینده این رقابت‌ها، روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در ارومیه به مصاف ۹۰ این شهر خواهد رفت.

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان، امروز کارون اروند خرمشهر در تبریز میهمان شهرداری بود که در نهایت شاگردان میثاقیان در یک مصاف تراژدیک موفق شدند میزبان خود را در لحظات پایانی با  نتیجه دو بر یک از مقابل بردارند.

خرمشهری‌ها دو بار در دقایق ۷۷ و ۹۵ این دیدار موفق به گشودن دروازه شهرداری شدند در حالی که میزبان از دقیقه ۵۳ با اخراج رسول پیرزاده ۱۰۰ نفره به بازی ادامه می‌داد، تک گل شهرداری نیز در دقیقه ۹۲ توسط جعفر برزگر به ثمر رسید.

کارون اروند خرمشهر با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و با دو پله صعود در مکان هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول قرار گرفت، این تیم در هفته هشتم میزبان مس کرمان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.