با قصورکنندگان در حادثه اهواز برخورد می‌شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در حادثه اهواز با کسانی که قصور کرده‌اند برخورد می‌شود و اغلب کسانی که در آن حادثه شهید شدند تنها تماشاگر رژه بودند.

 

عزیز اکبریان در همایش پلیس امنیت و اصناف که پیش از ظهر امروز در سالن میلاد شهرداری  کرج برگزار شد، اظهار داشت: امروز ناجا سنبل امنیت در کشور است و همه نیروهای مسلح در کنار هم تامین امنیت می‌کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت پایدار منهای مردم امکان پذیر نیست و  همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک مردم سبب موفقیت در تامین امنیت کشور شده است.

وی با بیان اینکه پلیس به دنبال امنیت پایدار است،گفت: همکاری اصناف و بازاریان در حوادث دی ماه  قابل توجه بود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با تمام تحریم‌های اقتصادی و جو روانی به دنبال هجمه به امنیت است، بیان کرد: در حادثه اهواز با کسانی که قصور کرده‌اند برخورد می‌شود و اغلب کسانی که در آن حادثه شهید شدند تنها تماشاگر رژه بودند.

وی با بیان اینکه چرا باید مردم عادی به رگبار بسته شده و به آنها تیر خلاص زده شود،گفت:  اگر اقتدار  نیروهای نظامی و انتظامی بهم بخورد همه متضرر می‌شویم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناجا، اصناف و بازاریان از یک خانواده هستند، عنوان کرد: اقتدار باید با همدلی و همکاری حفظ شود و هیچ کدام به هم فخر نفروشیم تا مشکلات و تحریم اقتصادی رفع شود چون تحریم اقتصادی سخت‌تر از جنگ نظامی است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.