وزارت اطلاعات اطلاعیه صادر کرد؛

دستگیری ۲۲ نفر در رابطه با حادثه تروریستی اهواز

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه اهواز دستگیر شدند. در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی شدند.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد در پی اقدامات صورت گرفته در آغازین دقایق حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، هویت تیم ۵ نفر تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب تکفیر تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی شناسایی و خانه تیمی این تروریست ها کشف شد.
این اطلاعیه می افزاید: ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه هم دستگیر شدند، در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی که اطلاعات تکمیلی آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:‌ از خانه تیمی این تروریست ها، مواد منفجره، وسایل نظامی و امکانات ارتباطی کشف و ضبط شد.
این اطلاعیه در پایان تاکید می کند: وزارت اطلاعات همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و قوه قضاییه ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده های معظم شهدا و ابراز همدردی با مردم انقلابی ایران خاصه مردم شهید پرور خوزستان که در طول سالهای دفاع مقدس امتحان سخت خود را در دفاع مقدس از کیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور با سرافرازی اداء نمودند و در این راه بیش از ۱۶ هزار شهید تقدیم کرده اند، در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، به ملت شریف ایران اطمینان می دهد که گروه های تروریست و عناصر وابسته به آن را در هر نقطه از منطقه و جهان تحت رصد و مورد مجازات قرار خواهد داد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.