دوشنبه در خوزستان عزای عمومی است/ تشییع شهدا: دوشنبه

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: در پی حادثه تروریستی در اهواز و به شهادت رسیدن ۲۵ نفر از شهروندان خوزستانی نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار این استان طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است:حادثه تروریستی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز ،که با قصد به شهادت رساندن هم میهنان عزیزمان صورت گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و ملت شریف ایران را نمایان کرد.
در ادامه تصریح شده است دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و عوامل مزدور آنها تصور می‌کنند با حرکات تروریستی و ضدمردمی، می توانند در بین مردم شریف خوزستان انشقاق ایجاد کنند. آنها باید بدانند با هوشیاری مردم و مسوولان در دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور حرکات کور آنها هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید و مردم خوزستان ثابت قدم تر از گذشته در کنار همدیگر برای اعتلا ایران عزیز تلاش خواهند کرد.
این بیانیه می افزاید: حمله تروریست ها به مراسم رژه نیروه های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان شد مایه تاثر و تالم گردید. به همین منظور روز دوشنبه دوم مهر ماه در سراسر استان عزای عمومی اعلام می شود و از تمامی اقشار مردم شریف خوزستان دعوت می شود تا در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی در روز دوشنبه در اهواز حضور بهم رسانند.
آیت الله موسوی جزایری و غلامرضا شریعتی در پایان این بیانیه تاکید کردند ضمن عرض تسلیت به خانواده های معظم شهدا ، مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران، امیدواریم همچون همیشه باوحدت،عزت و اقتدار ،رهرو خون شهیدان باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.