بازدید مدیران چند شرکت فعال در حوزه پتروشیمی از فولاد اکسین خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان چند تن از مدیران شرکتهای فعال در حوزه صنعت پتروشیمی صبح دوشنبه از شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.

اسماعیل شفیانی مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد خوزستان با اعلام این خبر گفت : در راستای فعالیتهای واحد فروش و بازاریابی در حوزه بازار محصولات خاص آلیاژی در پروژه‌های صنعتی کشور، خصوصاً صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ، امروز قائم مقام مدیر عامل شرکت انرژی سپهر ، مدیران ارشد شرکت پتروشیمی دنا و شرکت ماشین سازی اراک بعد از ملاقات با مهندس محمودپور مدیر عامل فولاد اکسین از خط تولید این شرکت بازدید کردند.
شفیانی افزود: تیم فنی و بازرگانی شرکت فولاد اکسین خوزستان در جلسه ای با بازدید کنندگان به تشریح توانمندی های این شرکت پرداختند و در ادامه موضوعات فنی و بازرگانی مرتبط با درخواست شرکت پتروشیمی دنا مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر فروش و بازاریابی فولاد اکسین در ادامه گفت : شرکت انرژی سپهر مدیریت پروژه های در حال ساخت متانول، دنا، سبلان و سیراف در منطقه عسلویه و بندر دیر را بر عهده دارد که مذاکرات انجام شده با این گروه در راستای سفارش سه نمونه گرید فولادی ویژه مخازن بوده که دو نمونه فولادی آن برای اولین بار در سطح کشور در شرکت فولاد اکسین خوزستان تولید خواهد شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.