از ارتباط با شهرام جزایری تا...

آقای حسنوند این موارد را شفاف سازی کنید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فافیت و شفاف سازی نباید مختص دولت و دولتی ها باشد ، بلکه قوه قضائیه و مجلس باید به شفافیت اهتمام بورزند. مردم انتظار دارند نمایندگانی پاک ، شفاف داشته باشند تا راه برخی نماینده های کاسب کار را از نماینده های واقعی و پاکدست جدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی شریفی در یادداشتی نوشت: شفافیت و شفاف سازی نباید مختص دولت و دولتی ها باشد ، بلکه قوه قضائیه و مجلس باید به شفافیت اهتمام بورزند. مردم انتظار دارند نمایندگانی پاک ، شفاف داشته باشند تا راه برخی نماینده های کاسب کار را از نماینده های واقعی و پاکدست جدا کنند . آقای فریدون حسنوند از جمله نمایندگانی است که مواردی پیرامون وی مطرح است و نگارنده به عنوان یک مطالبه گر شفافیت خواهان شفاف سازی ایشان برای جامعه هستم . فریدون حسنوند نماینده ادوار ششم ، هفتم ، هشتم و کنونی مجلس است .

  1. شهرام جزایری که پرونده فساد مالی وی از مهمترین و جنجالی ترین پرونده هاست و اخیرا مجدد دستگیر شده در جلسه دوم دادگاه خود در مورد دادن پول به اقای حسنوند می گوید : به آقای حسنوند نماینده اندیمشک ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان پول دادم که گفت برای کمک به همشهریان است ( خبرگزاری ایسنا، کد خبر : ۰۰۸۸۳-۸۰۱۱ )

آقای حسنوند لطفا در این مورد شفاف سازی کنید که این پول ها را برای چه و چه موقع گرفتید و کجا خرج شده است .

  1. سایت خبری عصر ما روز گذشته نوشت: از مدت ها پیش پرونده ای در خصوص چگونگی انتقال اعتبارات دولتی وزارت راه و شهرسازی در دولت دهم بحساب یک موسسه فرهنگی شخصی بنام همسر یک نماینده و استاندار سابق یک استان جنوبی برای ساخت و ساز ” پرو‍ه اقتصادی و گردشگری فدک” تشکیل و گویا خادمی معاون کنونی وزارت راه نیز محکوم شده است ، احتمال محکومیت رئیس کمسیون انر‍ی در اینده با توجه به موضوعات مطروحه زیاد است .
  2. چرا با وجود مشکلات متعدد در وزارت نفت اعم از اختلاس های مالی که برملا شد، ابهام در فروش نفت ، خروج توتال بدون پرداخت غرامت ، نقش وزیر در کرسنت ، مدیران پروازی نفتی و پتروشیمی در خوزستان و سایر موارد آقای حسنوند اقدامی برای استیضاح آقای زنگنه نکرده است .
  3. برخی رسانه های مجازی از دخالت وی در عزل و نصب های پالایشگاه آبادان خبر می دهد ، نقش ایشان در این عزل و نصب علیرغم اینکه آبادان حوزه انتخابیه وی نیست چیست ؟

آقای حسنوند ، شفافیت را شروع کنید و در مورد موارد مذکور پاسخ دهید تا در ذهن مردم هیچگونه خدشه ای در مورد منصب نمایندگی به وجود نیاید .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.