تحولات در نرخ ارز سبب چند برابر شدن قیمت‌ها شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان‌ گفت: در اشتغال فراگیر با تغییر و تحولات در نرخ ارز قیمت تجهیزات و مواد اولیه افزایش چند برابری داشته که نیاز است باتوجه به قیمت روز کمک و حمایت صورت گیرد.

نورالله حسن‌زاده امروز در جلسه شورای اشتغال که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به این‌که عدم مراجعه مردم نسبت به طرح‌ها عقلایی است، اظهار داشت: در کمک‌های فنی و اعتباری ۵۶۶ میلیارد ریال پرداختی داشته‌ایم.
وی ادامه داد: ۶۷۰ میلیارد ریال مصوبه، یک هزار و ۱۷۵ میلیارد رسیدگی و نزدیک به ۳۰۰ طرح به بانک‌ها رفته است به هیچ وجه موافق نیستیم برای طرحی که توجیه ندارد، موافقت انجام شود که اغلب از نوع  پوشاک یا تیرچه و بلوک در روستاها هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به این‌که ظرف مدت سه ماه پرداخت خوبی در اشتغال روستایی انجام شده است، افزود: در اشتغال فراگیر با تغییر و تحولات در نرخ ارز قیمت تجهیزات و مواد اولیه افزایش چند برابری داشته که نیاز است باتوجه به قیمت روز کمک و حمایت صورت گیرد.
وی با اشاره به این‌که باتوجه به مساله تنظیم بازار، در سال‌های گذشته در حوزه مرغداری به تولید کنندگان مرغ ظلم کرده‌ایم و نتیجه آن ورشکستی تعدادی از تولیدکنندگان است، بیان کرد: در اشتغال فراگیر و رستاها به سمت کمک و حمایت از تولیدکنندگان مرغ حرکت کنیم.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.