دو جایزه برتر سهم روابط عمومی فولاد اکسین

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و دومین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با حضور دکتر محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما سه شنبه ۲۶ تیرماه در هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد.

مهدی قمر مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن اعلام این خبر که شرکت فولاد اکسین توانست در بخش رقابتی این جشنواره دو جایزه را از آن خود کند، گفت:این جشنواره هر ساله به همت انجمن متخصصان روابط عمومی کشور برگزار می گردد ، که صدها ارگان یا شرکت با ارائه آثار خود در این جشنواره و در بخش های مختلف به رقابت می پردازند.

قمر افزود : روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز با ارسال آثار خود و پس از بررسی داوران موفق شد در بخش خبر رتبه دوم و در بخش فیلم مستند نیز رتبه دوم را کسب نماید.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد اکسین بیان کرد : با توجه به عصر ارتباطات و پر رنگ تر شدن نقش روابط عمومی ها ، این جشنواره سال به سال با حضور ارگانها یا شرکت های بیشتری برگزار و هر بار به حساسیت بخش رقابتی جشنواره افزوده میگردد.

وی گفت : روابط عمومی برخی استانداری ها،ادارات راه ، شهرداریها،پتروشیمی ها، شرکتهای فولادی ، موسسات اعتباری و بانکها از جمله ارگانها یا شرکتهایی بودند که در این بخش از رقابت ها حضور داشتند.

در پایان این جشنواره پس از اعلام روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف ، از صاحبان آثار نیز به صورت انفرادی تقدیر شد ، که به مهدی قمر به عنوان مدیر روابط عمومی و کسب رتبه دوم آثار وی در بخش خبری و سعید کوچک زاده به عنوان کارشناس برتر و کسب رتبه دوم آثار وی در بخش فیلم های مستند، لوح تقدیر اهدا گردید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.