شریعتی: از چهار تیم لیگ برتری خوزستان حمایت می‌کنیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با بیان این که از چهار تیم لیگ برتری استان حمایت می‌کنیم، گفت: تلاش مان این است تا شرایطی را فراهم کنیم تا چهار تیم خوزستانی نماینده شایسته ای برای استان در لیگ برتر فوتبال کشور باشند و نشان دهند که قابلیت، استعداد و پتانسیل ورزشی خوزستان به ویژه در فوتبال بیش از این است و ظرفیت داشتن چهار تیم در لیگ برتر را داریم.

غلامرضا شریعتی در حاشیه دومین شورای ورزش استان در سال ۹۷ که امروز (چهارشنبه) در استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاری جلسات این شورا، اظهارکرد: جلسات شورای ورزش باید به صورت ماهانه برگزار شود که البته در گذشته کمی تنبلی می شد و به صورت فصلی برگزار می شد. مسائل ورزش و جوانان از مسائل اصلی محسوب می شود و به همین دلیل این جلسات باید به صورت ماهانه باشد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به این که در دو سال اخیر رویدادهای بین المللی و جهانی در خوزستان برگزار شده است، می طلبد همکاری و هماهنگی های بین دستگاهی بیشتر باشد و به همین دلیل نیز شورای ورزش باید به صورت ماهانه برگزار شود. همچنین چهار تیم لیگ برتری داریم و همین ضرورت کار را بیشتر می کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اعتبارات مان در ورزش قابل ملاحظه تر شده است و برای هزینه صحیح آن و همچنین داشتن برنامه در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان ها و مناطق مختلف می طلبد که این جلسات به صورت ماهانه برگزار شود و خدا را شکر در سال جدید دومین جلسه شورای ورزش برگزار شد و ان شاءالله از این به بعد نیز به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و مسائل را پیگیری می کنیم.

وی با بیان این که ما در کنار هیات ها، باشگاه ها و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خواهیم بود، گفت: این هم به واسطه کارهای زیرساختی و اساسی است که در حوزه زیرساخت های فیزیکی، توسعه مراکز ورزشی و بهبود کیفیت و فضای این مراکز انجام شده است. همچنین در بخش نرم افزاری توسعه هیات ها اقدامات اساسی صورت گرفته است.

شریعتی در ادامه درباره حضور چهار تیم از خوزستان در لیگ برتر کشور و چگونگی حمایت از این تیم ها، عنوان کرد: با توجه به این که لیگ حرفه ای است می طلبد که خود باشگاه ها نیز به دنبال اسپانسر باشند، البته ما نیز در خدمت این چهار تیم هستیم. اکنون در حال تنظیم نرم افزار هواداران هستیم و در این زمینه با شرکت ایرانسل صحبت کرده ایم تا نرم افزار هواداران مانند تیم های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال برای تیم های خوزستانی نیز باشد و ایرانسل هم قول داده است که در این زمینه به ما کمک کند تا تیم های مان حمایت شوند.

وی افزود: در سایر موارد نیز در کنار این چهار تیم هستیم؛ به ویژه باید مسایل تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان را پیگیری و از آن ها حمایت کنیم و ان شاءالله در حد توان و بضاعت مان این کار را انجام می دهیم و در کنار آن ها هستیم، ضمن این که از تیم های فولاد و نفت آبادان هم حمایت می کنیم.

استاندار خوزستان گفت: تلاش مان این است تا شرایطی را فراهم کنیم تا چهار تیم خوزستانی نماینده شایسته ای برای استان در لیگ برتر باشند و نشان دهند که قابلیت، استعداد و پتانسیل های ورزشی خوزستان به ویژه در فوتبال بیش از این است و ظرفیت داشتن چهار تیم در لیگ برتر را داریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.