چرایی مخالفت انجمن موسیقی با برگزاری کنسرت حامد زمانی در بندرماهشهر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: چرایی مخالفت انجمن موسیقی با برگزاری کنسرت حامد زمانی در بندرماهشهر

سامانی رئیس دفتر انجمن موسیقی شهرستان بندرماهشهر درپی حواشی ایجاد شده و اجرای کنسرت حامدزمانی در این شهر مطلبی را به تحریریه عصر جنوب ارسال کرد.

این متن بدین شرح است؛

۱- مخالفت یا موافقت با اجرای هر شخص بعهده انجمن موسیقی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان می‌باشد و هیچ یک از هنرمندان دخیل نیستند و مخالفت با اجرای حامد زمانی فقط بخاطر نداشتن مجوز قانونی و جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار بود.

۲- متاسفانه کسانی که داعیه قانونمندی دارند و دم از قانون میزنند؛ بیشترین اعمال غیر قانونی را در شهرستان مرتکب شده و قطعا منبعد با حضور مدیری مقتدر جلوی این بی قانونی ها گرفته خواهد شد.

۳- در مورد کیفیت؛ در شهرستان نوازندگان و خوانندگانی هستند که پس اجرا ، حامد زمانی دیگر در مقآبل آنها قد علم نمیکند.

خوانندگانی مثل هادی توکلیان و مهدی توکلیان که بعنوان یکی از مردان موسیقی ایران در کتاب نوآوران هنر نامشان در کنار نام خسرو آواز ایران استاد شجریان ثبت شده و همچنین گرو موسیقی نمیرا به خوانندگی مجتبی جلایی که وقتی دکتر پیروز ارجمند رئیس وقت دفتر موسیقی وزارت ارشاد صدای ایشان را شنید در نامه ای دستور ثبت گروه را بدون تشریفات قانونی داد و از خواننده به نام صاحب صدای آسمانی یاد کرد.

۴- اگر آرش کلاه کج عزیز اعتراضی کرده حق ایشان می‌باشد و بعنوان یک هنرمند بومی اگر اعتراض نمیکرد جای تعجب داشت . ایشان با کمترین امکانات توانست به بهترین مدارج برسد و حق ایشان است که اکنون از امکانات شهرستان استفاده نماید ، امثال حامد زمانی که نیازی ندارد،  تمام پول و امکانات نهادهای دارای زور قدرت را در اختیار دارد.

۵- سئوال اینجاست که دوستانی که در مورد استخدامی دم از بومی گرایی میزنند چرا در این مورد برایشان بومی معنایی ندارد؟

در آخر انتظار میرود که از هنرمندان بومی حمایت شود تا بتوانند در شهر خود هنرنمایی نمایند نه مانند بهنام صفوی مجبور به ترک این شهرستان شوند .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.