آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند بهبهان در تهران برگزار می‌شود!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: در حالی که نیروهای بومی شهرستان بهبهان چندین سال در انتظار برگزاری آزمون  استخدامی شرکت پالایش گاز بیدبلند دو هستند ، گویا قرار است با تصمیم شرکت مجری پروژه ، این آزمون در پایتخت برگزار شود تا شائبه جذب نیروهای غیر بومی در این شرکت تقویت شود .

روز گذشته سرپرست فرمانداری بهبهان گفت: پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در سال آینده ، به بهره‌برداری می‌رسد و برنامه آزمون استخدام این پالایشگاه در روزهای آینده اعلام می‌شود وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از پالایشگاه خلیج فارس در سال آینده، اظهار کرد: برنامه آزمون استخدام این پالایشگاه در روزهای آینده اعلام می‌شود.

محمد حری افزود: اصرار کردیم تا آزمون استخدامی پالایشگاه علاوه بر تهران، در بهبهان نیز برگزار شود تا نیروهای بومی فرصت بیشتری برای شرکت در آزمون داشته باشند.

با این اوصاف معلوم نیست چرا آزمون مذکور حتی الامکان در اهواز مرکز خوزستان برگزار نمیشود تا هم شهروندان بهبهانی و استانی به سهولت بتوانند در آن شرکت کنند ، هر چند گفته میشود تلاش هایی برای برگزاری آزمون در شهرستان بهبهان شده است اما به نظر میرسد شرکت متولی قصد دارد تهران را به عنوان محل آزمون معرفی نماید که باید این مسئله را با نماینده و سایر مسئولین در میان گذاشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.