درمان رایگان دندان دختر آزار دیده بندر ماهشهری محل خباثت خناسان شد/ فرشاد آل‌ناصر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  فرشاد آلناصر، فعال رسانه ای خوزستان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از اقدام خیرخواهانه #دکتر_وحدت_احمدی و تقبل ترمیم دندان‌های فاطمه و دیگر هزینه‌های درمان کودک آزار دیده و بازخورد بسیار زیادی که این موضوع در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت متأسفانه شاهد مسائلی هستیم که واقعاً جای تأسف و شرم فراوان دارد.
دو دندانپزشک شاغل در شهرستان بندر ماهشهر که اولی به شیادی و چاپیدن جیب مردم و دومی به اعتیاد به مواد مخدر شهره‌ است، از سر حسادت و کینه مطالبی در فضای مجازی منتشر کردند سراسر دروغ و کذب و کینه‌توزانه.

🔹لذا به عنوان یک شاهد عینی که از ابتدا تا انتهای روند ترمیم دندان‌های فاطمه در مطب حضور داشته و به همراه عموی کودکان آزار دیده شاهد و ناظر زحمات و تلاش‌های نیکوکارانه دکتر احمدی بودم لازم دیدم به دروغ‌هایی که این دو دندان‌پزشک شیاد، حسود، کینه‌توز و بی‌شرم عنوان کرده‌اند پاسخ دهم.
دکتر احمدی ابتدا به گرفتن عکس از لثه و دندان‌های فاطمه اقدام و اعلام کرد دندان‌ها فاقد ریشه هستند و برای اطمینان بیشتر دوباره اقدام به تهیه عکس کرد.

🔹بعد از اطمینان از فقدان ریشه و به دلیل سن کم فاطمه و عدم امکان ایمپلنت، قرار بر این شد که اقدام به تراشیدن دندان‌های طرفین کرده و قالب‌گیری کند.

🔹در طی این روند فاطمه اجازه استفاده از آمپول بی‌حسی را نداد و به ناچار دکتر بدون بی‌حسی اقدام به تراشیدن دندان‌های پایه کرد و بعد هم کار قالب‌گیری انجام شد.

🔹آنچه که آن دو دندان‌پزشک بی‌شرمانه و به دروغ در فضای مجازی مطرح کرده‌اند این است که دکتر احمدی در تصمیمی اشتباه ریشه دندان‌ها را خارج کرده، در حالی که اصلاً ریشه‌ای وجود نداشت و اگر هم وجود داشت علی‌الاصول بدون بی‌حسی امکان انجام این اقدام نبود و خارج از تحمل نه تنها فاطمه دوازده‌ساله بلکه یک انسان بالغ بود.

🔹به همین منظور و برای برملا ساختن چهره واقعی خناسان بی‌خردی که شیطان‌صفتانه کار نیک و اقدام پسندیده دکتر احمدی را زیر سؤال بردند در اولین فرصت مصاحبه تصویری با عموی فاطمه به عنوان شاهد عینی ماجرا تهیه و منتشر خواهد شد تا چهره قبیح این افراد در افکار عمومی شهرستان کهن بندر ماهشهر بیشتر از پیش آشکار شود.

🔹در پایان به این شیادان دون‌صفت توصیه می‌کنم به جای این اقدامات و حرکات غیر انسانی از چاپیدن جیب شهروندان ستم‌کشیده بندر ماهشهری دست بردارند که خداوند در کمینگاه است و به زودی سزای اعمال خبیثانه خود را خواهند دید.

#کمپین_حمایت_از_دکتر_وحدت_احمدی
#دندانپزشک_نیکوکار

🔹خورنا، پرمخاطب ترین رسانه خوزستان
🔹اطلاع رسانی کنید
https://t.me/joinchat/AAAAADvmCz7YnZ16T7z15A

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.