وزارت نیرو سازمان آب و برق خوزستان را به یک مدیر پاسخگو بسپارد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پاسخگویی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، گفت: در رابطه با این موضوع از وزیر نیرو درخواست کردم مسئولیت را به کسی بسپارد که در دسترس باشد و به مشکلات مردم گوش دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله سامری عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان با محوریت خشک‌سالی که در محل سالن جلسات شهید رجائی برگزار شد، با اشاره به وضعیت کم‌آبی و وضعیت اشتغال در شهر خرمشهر اظهار کرد: به نظر می‌رسد امسال کسانی که پروانه دائمی ندارند و فصلی هستند حق کشت ندارند، آبیاری فضای سبز نیز از محل تلاقی آب اروند انجام می‌شود اما چرا سازمان آب و برق خوزستان اقدام به قطع لوله‌های شهرداری می‌کند این در حالی است که این آب به اروند ریخته می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرز برخورد سازمان آب و برق سبب می‌شود وارد اموراتی شویم که نباید بشویم.

وی با اشاره به عدم پاسخگویی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، افزود: در رابطه با این موضوع از وزیر نیرو درخواست کردم مسئولیت را به کسی بسپارد که در دسترس باشد و به مشکلات مردم گوش دهد.

سامری عنوان کرد: چنانچه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان مدیر موفقی است وزارت نیرو وی را به تهران ببرد.

وی بیان کرد: میزان آب موردنیاز شهر خرمشهر ۹۰ هزار مترمکعب است که به مقدار ۷۰ هزار مترمکعب از طرح الغدیر و مابقی از رودخانه کارون تأمین می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه چنانچه برخی مدیران اطلاعاتی را در اختیار نمایندگان قرار دهند با آن‌ها برخورد می‌شود، گفت: در رابطه با شرکتی که آب رودخانه را آلوده کرده بود اولین کسی که مدیر را به دلیل ارائه اطلاعات به ما بازخواست کرد مدیرکل بحران بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.