ادامه اعتراضات به صداوسیما/ پلیس: اعتراضات کشته نداشته است/ علما: منتظر عذرخواهی رسمی‌ایم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: اعتراض به اقدام صداوسیما این روزها به داغ‌ترین بحث خوزستانی‌ها بدل شده است.

اعتراضات برای پنحمین روز ادامه یافته و پای علما و نمایندگان به موصوع باز شده است و موضع‌گیری ها نشان از مطالبه‌ای مشترک دارد؛ “عذرخواهی رسمی رئیس سازمان صداوسیما”

آیت الله فرحانی شب گذشته (شنبه) در بین مردم ملاشیه گفت: من تامقامات عالی رتبه این مسئله را پیگیری کرده ام؛ همه مسئولین خوزستان نیز بایدمسببان این اقدام توهین آمیز راپیگیری کنند.

به گزارش عصرجنوب؛ همچنین آیت‌الله کعبی دیگر‌ نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی خوزستان اعلام کرد: منتظر عذرخواهی رسمی و بدون چون و چرا آقای عسکری (رییس صداوسیما) از مردم عرب خوزستان هستیم.

علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی هم از تحریم حضور در صداوسیما سخن گفته و خواستار عذرخواهی فوری این سازمان از مردم عرب شده است.

از شب گذشته موجی از پیام‌ها از سوی علما و نخبگان منتشر شده که ضمن محکومیت اقدام صداوسیما و لزوم عذرخواهی رسمی، بر حفظ آرامش نیز تاکید شده است.

برخی شهرهای خوزستان شب گذشته برای پنجمین شب متوالی صحنه اعتراضات را به خود می‌دید که در برخی نقاط با ورود نیروهای پلیس همراه بود.
فرمانده نیروی انتظامی هم می‌گوید: “هیچ فردی در اعتراضات اخیر اهواز کشته نشده است”
حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران در واکنش به این اعتراضات گفت: “موضوعاتی که در برخی از شهرها اتفاق می‌افتد با همراهی مردم و مدیریت صحنه توسط پلیس کنترل می‌شود و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.”

به گزارش تسنیم، آقای اشتری همچنین گفت: “تا این لحظه هیچ گزارشی از تلفات در این شهرها نداشته‌ایم.”

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت امنیتی در مرزهای کشور مناسب است و با هوشیاری نیروهای انتظامی، سپاه و ارتش هیچ مشکلی وجود ندارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.