رئیس پلیس راه خوزستان: حجم تصادفات در جاده‌های خوزستان کاهش یافت

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در همان ابتدای تعطیلات تصادفاتی را داشتیم که بعضا منجر به فوت هم شده بود که خوشبختانه روند تصادفات متوقف شده و در یکی دو روز گذشته وضعیت بسیار بهتری نسبت به قبل داشته‌ایم.

رضا دولتشاهی ظهر امروز اظهار کرد: تقریبا در همه محورهای استان حجم ترافیک و رفت‌وآمد بالایی داریم اما تردد به آرامی انجام می‌شود و می‌توان گفت ترافیک بسیار سبکی وجود دارد و در برخی محورها ممنوعیت و محدودیت‌هایی را نظیر عدم تردد تریلرها و کامیون‌ها و همچنین کانتینرهای عراقی حامل سوخت اعمال کرده‌ایم.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در اغلب مسیرهای استان مشکل خاصی نداریم و درباره تصادفات باید بگویم فقط در همان ابتدای تعطیلات مواردی را داشتیم که بعضا منجر به فوت هم شده بود که خوشبختانه روند تصادفات متوقف شده و در یکی دو روز گذشته وضعیت بسیار بهتری نسبت به قبل داشته‌ایم.

وی افزود: بر اساس آمار ترددشمارها آزادراه خلیج فارس شلوغ‌ترین محور استان بوده اما به‌نظر ما محور اهواز اندیمشک و محور ایذه دهدز شلوغ‌ترین محورهای استان هستند که آن‌ هم به دلیل این است که این محورها ورودی و خروجی‌های استان هستند و البته بعضا شلوغی خاصی نیز در محور اهواز آبادان و اهواز خرمشهر به‌دلیل سفر مسافران نوروزی و یادمان‌های راهیان نور وجود دارد.

 

/فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.