خودروهای پلاک اروندی و اجحاف در حق خوزستانی‌ها

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: دهه مبارک فجر و نوروز باستان مسئولین به مردم عیدی (کارهای خوب، پیام خوش و آرامش دهنده) میدهند، اما …

خوزستان یکی از آلوده ترین استان های دنیا از نظر هوا، آب شرب، آلودگی های صنعتی، گرمای بیش از حد هوا … می باشد، که واقعا زندگی را مشکل و سخت میکند، در نتیجه شاهد مهاجرت تعداد قابل توجهی از مردم استان هستیم.

حال آنکه یکی از بزرگترین دلخوشی های مردم خوزستان، خودروهای اروندی می باشد که اتفاقا باعث بهتر شدن چهره این استان با آن همه زشتی ها و آلودگی ها شده است.

حدودا از میانه دهه فجر تا امروز که نزدیک به عید نوروز ۹۷ هستیم، تعداد زیادی از مردم خوزستان با جمع آوری پس انداز، وام، عیدی و پاداش و … کل سال یا حتی چند سال خود اقدام به خرید خودرو اروندی کرده اند، این بدان معناست که ریال ریال جیبشان را تکانده اند، (در واقع این خریداران همان مردم قشر پایین و متوسط هستند که قرار است در این دولت دیده شوند) که متاسفانه با قضایای جدیدی مواجه شدند، توقف ناگهانی پلاک گذاری بدون اطلاع قبلی جهت اجرای قانون جدید یا همان قانون اسقاط.

اینکه این قانون اصلا درست هست یا خیر به این موضوع وارد نمیشویم. اگر قرار است قانونی اجرا بشود، حتما باید از قبل اعلام شود و با در نظر گرفتن نوع کار، می بایست زمان مکفی برای اتمام کارهای نیمه تمام قبلی با قانون قبلی داده شود، و سپس دستور اجرای قوانین جدید داده شود، به مانند ماشین های تولید داخل و وارداتی که تبصره جدید از ابتدای سال ۱۳۹۷ قرار است اجرا شود.

اگر قرار است این قانون اجرا شود و آن هم بصورت شبانه و بدون اطلاع قبلی و دادن فرصت مکفی جهت اتمام کارهای نیمه تمام، از این دید نگاه کنیم (دید مردم): 👇🏻

باعث میشود که برای پرداخت این هزینه های اضافه و سنگین برای این قشر، کار به شکایت و شکایت کشی و بوجود آمدن پرونده های قضایی کشانده شود و یا از خرید منصرف شوند.
خوب است قبل از اجرای طرحی خودمان را جای طرف مقابل بگذاریم

عیدی پیشکشتان

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • دم شما گرم، واقعا دولت مثل سر گردنه جلوی مردم رو گرفته و شب عیدی مردم رو گرفتار کرده