کاشت یک هزار اصله نهال در شرکت فولاد خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به مناسبت روز ملی درختکاری، یک هزار اصله نهال در سایت صنعتی و مسکونی شرکت فولاد خوزستان کاشته شد.

آئین روز ملی درختکاری در شرکت فولاد خوزستان روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه با حضور محمد کشانی مدیرعامل و عباس حسینی پویا دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان و هیأت همراه برگزار شد.
برپایه این گزارش، مراسم یاد شده با استقبال مهندس محمد کشانی، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت از آقای حسینی پویا در محوطه مسکونی و فضای سبز دویست دستگاه آغاز شد، سپس آئین نهال کاری یکهزار اصله نهال جدید که به فضای سبز کنونی فولاد خوزستان اضافه می شود، بطور نمادین در «قطعه ششِ چمن» واقع در محل ضلع شمالی شرکت واقع در ورودی شماره چهار سایت صنعتی برگزار شد.

در مراسم یادشده اعلام شد که به مناسبت روز درختکاری و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی، با مساعدت مدیریت اموراجتماعی خدمات و پایگاه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان و تلاش کارکنان واحدهای فضای سبز و بهسازی محیط شرکت فولاد خوزستان بمنظور اشاعه فرهنگ‌ نگهداری و توسعه فضای سبز، یک هزار اصله نهال در قالب ۱۹ نوع گیاه در بخش صنعتی شرکت و منطقه مسکونی دویست دستگاه کاشته می شود.

حبیب الله رضائی مدیر خدمات و امور اجتماعی، نیز در گزارشی از فعالیت های شرکت در حوزه‌ مسئولیتهای اجتماعی و زیست محیطی اظهار داشت:
مساحت تعهد شده شرکت در قبال سازمان محیط زیست، ایجاد ۹۵ هکتار فضای سبز بوده که این شرکت، ۱۱۰ هکتار فضای سبز در بخش صنعتی و مسکونی و مسیرهای دسترسی بود که تاکنون بخش اعظم آن را بعلاوه مساحت قبلی ۵۰۰  هکتاری در فضای سبز ایجاد نموده است.

رضائی اظهار داشت: از آغاز سال ، به طور میانگین ۱۲۰۰ اصله نهال در فضای تحت پوشش کاشته شده و ۶۰ هزار اصله دیگر نیز اضافه خواهد شد.

محمد کشانی مدیرعامل شرکت در آیین یاد شده با تاکید بر هرچه پربارتر شدن فضای سبز و درختکاری در محدوده سایت صنعتی و مسکونی شرکت، رسیدگی به طبیعت را امری بسیار مؤثر در اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست دانست.

کشانی از تمامی دست اندرکاران و همکاران تلاشگر در حوزه محیط زیست تقدیر نمود و همگان را نسبت به اشاعه فرهنگ درختکاری و نهادینه نمودن آن در میان اذهان و افکار عمومی ترغیب نمود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در مراسم یاد شده با اظهار تشکر از همکاران تلاشگر ومتولیان  امور اجتماعی شرکت تصریح کرد: شرکت فولاد خوزستان با اقدامات بسیار خوبی که در زمینه محیط زیست انجام داده، پیشرفت چشمگیری در عرصه های اجتماعی و بهسازی و توسعه محیط زیست  داشته و لازم است به شخصه از مدیران فعلی و نیز مدیران پیشین در همه رده ها تقدیر و تشکر نماییم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.