درگیری مرگبار دو دانش آموز در میدان تیر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  درگیری دو دانش آموز در محل آموزش های نظامی در آبادان سناریوی مرگباری را رقم زد و پسر نوجوان با یک ضربه محکم به جای حساس همکلاسی اش قاتل شد.

ساعت ۱۲ شامگاه شنبه ۱۲ اسفند ماه امسال پسر دانش آموزی در تماس با ماموران پلیس Police آبادان از درگیری مرگبار دو دوستش در بیمارستان صحرایی امام علی (ع) در میدان ثامن ائمه خبر داد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ قدس برای تحقیقات پلیسی پای محل گذاشتند اما هیچ یک از مسئولان از ماجرای درگیری دو دانش آموز اطلاعی نداشتند.
تیم پلیسی در تجسس های میدانی پی بردند ۲ دانش آموز که برای گذراندن درس آموزش دفاعی به این بیمارستان صحرایی که محل تیراندازی و آموزش های دفاعی و نظامی است در زمان ناهار با هم درگیر شده اند.
ماموران در این راستا از بیمارستان های شهر استعلام گرفته و مشخص شد که پسر نوجوانی به نام سعید پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی آبادان به کام مرگ فرو رفته است.
همین کافی تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند و در گام نخست تحقیقات مشخص شد که سعید و علیرضا ۱۵ ساله در زمان ناهار با هم درگیر شده اند و علیرضا با ضربه به جای حساس بدن ، سعید را زمینگیر کرده و با توجه به اینکه پسر نوجوان در شرایط سختی قرار داشته به بیمارستان منتقل شده است.
کارآگاهان خیلی زود موفق به دستگیری پسر نوجوان شدند و وی پس از دستگیری اعتراف کرد که با دوستش درگیر شده و ضربه محکمی به جای حساس بدن او زده است.
بنا به این گزارش، پسر نوجوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد و جسد سعید برای بررسی علت مرگ با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شده است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.