خیانتی که طعم سقوط می‌دهد/ فینالیست جام حذفی به دسته یک می‌رود!؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: عبدالله ویسی در مورد اعتصاب بازیکنان تیمش طی روزهای اخیر به خبرنگار ما گفت: من سر زمین تمرین  هستم و برای دومین روز متوالی هیچ بازیکنی در تمرین حاضر نشده است. البته من حق را به بازیکنانم می دهم و هیچ توقعی ندارم در این شرایط بیایند و مجانی بازی کنند.

او ادامه داد: در طول این فصل بارها و بارها به ما دروغ گفته اند و تیم را بازی داده اند. همه وعده های مدیران دروغ بوده و هیچکدام از قول هایی که دادند، عملی نشده است. با این شرایط چگونه می توانم از بازیکنانم توقع داشته باشم بیایند و تمرین کنند؟

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به در پیش بودن دیدار نیمه نهایی تیمش در جام حذفی تصریح کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم. همه تیم ها آرزو دارند در این شرایط باشند و شانس کسب جام داشته باشند آن وقت مدیران تیم ما بقاء یا سقوط تیم برایشان اصلا اهمیتی ندارد.

وی افزود: البته می دانم که همه اینها برای تخریب عبدالله ویسی است. من هیچ نقطه سیاهی در کارنامه ام ندارم و کسی نمی تواند به من تهمت کلاهبرداری بزند. اینها می  خواهند کاری کنن که من تیم را رها کنم و بروم. اما تا آخرش ایستاده ام و از حیثیت خودم و تیمم دفاع می کنم.

ویسی در مورد موضوع یک میلیارد تومانی که از طریق استانداری در اختیارش قرار گرفته بود نیز گفت: من مبلغ یک میلیارد تومان از آقای اسدبیگ دریافت کردم و آن را با میانگین ۱۷ یا ۱۸ درصد بین بازیکنان تقسیم کردم. بدهی هایی هم نیز به شرکت ها هواپیمایی داشتیم که آنها را نیز تسویه کردم و از آن مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز در حسابم باقی مانده است.

او ادامه داد: قرار بود بعد از صعود به نیمه نهایی جام حذفی پاداشی به بازیکنان پرداخت شود که پولی در حساب نداشتیم. من هم از طریق یکی از دوستان از ابراهیم صالحی بابت رضایت نامه اش ۳۰ میلیون تومان گفتم و آن را بین بچه ها تقسیم کردم.

سرمربی استقلال خوزستان با انتقاد شدید از وضعیت این روزهای تیمش خاطرنشان کرد: باور کنید پزشک ما باند و چسب زخم هم ندارد و تنخواه دار باشگاه به اندازه چند کیلو میوه برای بازیکنان پول در حساب ندارد. جالب اینجاست که این مسائل برای هیچ کسی اهمیتی ندارد. هرکسی هم مدعی است من کلاهبردارم لطفا بیاید و با سند و مدرک اثبات کند. اصلا من دروغگو هستم، همه ۲۵ بازیکن و کادرفنی ما هم دروغ می گویند؟

ویسی در پایان گفت: بچه های تیم از قرارداد امسال نهایتا ۲۰ درصد دریافتی داشته اند و بازیکنان زیادی هم هستند که از سالهای گذشته پول طلب دارند. ما در شرایط حساسی قرار داریم و در آستانه دیدار نیمه نهایی جام حذفی روزهای سختی را سپری می کنیم اما این را بدانید که تا آخرین نفس دست از مبارزه برنمی داریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.