جذب نیرو در میادین نفتی غرب کارون زیرنظر استانداری خوزستان خواهد بود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: استاندار خوزستان در رابطه با چگونگی ایجاد فرصت اشتغال با توسعه میادین نفتی غرب کارون گفت: منظور اشتغال در پروژه‌های نفتی است و به معنی استخدام توسط شرکت نفت نیست.

غلامرضا شریعتی افزود: از آنجایی‌که قرار است مخازن نفتی توسعه پیدا کند به دنبال آن از طریق تعریف پروژه‌های پیمانکاری و فاینانس داخلی و خارجی این شرکت‌ها اقدام به جذب نیرو می‌کنند.
استاندار خوزستان عنوان کرد: به‌طور حتم کار به یک‌سری شرکت‌ها داده می‌شود و شرکت‌ها به‌ منظور پیشرفت پروژه‌ها ظرف دو سال اقدام به جذب نیروهای مورد نیاز خود در داخل استان می‌کنند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تضمینی بر به‌ کارگیری نیروی بومی است، گفت: تمام تلاش و تأکیدات ما بر استفاده از نیروی بومی است و در این خصوص با مسئولان مربوطه صحبت‌های لازم ‌ شده است.شریعتی با بیان اینکه شرکت‌های پیمانکار برای این میزان نیرو نمی‌توانند امکانات خوابگاهی را تهیه کنند، بیان کرد: بنابراین مجبور هستند برای کم کردن از هزینه‌های خود اقدام به جذب نیروهای بومی کنند.
وی با تأکید بر اینکه نظارت بر جذب نیرو زیر نظر استانداری و شرکت نفت صورت می‌گیرد، اظهار کرد: علاوه بر توسعه میادین نفتی غرب کارون، شرکت نفت پروژه‌های بزرگ دیگری دارد که می‌تواند فرصت خوبی برای اشتغال ایجاد کند.بنابراین گزارش، استاندار خوزستان پیش‌تر در نشست شورای اداری شهرستان هفتکل گفته بود با توسعه میادین نفتی غرب کارون ۱۶ تا ۲۰ هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.