یک بانوی خوزستانی سرمربی تیم‌ ملی کبدی عراق شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مربی بانوی خوزستانی برای اولین بار در تاریخ کبدی استان هدایت تیم ملی بانوان عراق را بر عهده گرفت.

با هماهنگی های به عمل آمده از سوی هیات کبدی استان، سعاد نیسی بانوی خوزستانی هدایت تیم‌ ملی کبدی عراق را در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۷ را بر عهده خواهد داشت.
نیسی که اهل شهرستان سوسنگرد می باشد ازجمله مربیان خوب و مطرح خوزستانی است که در سال های اخیر اقدامات موثری در زمینه ورزش کبدی سطح کشوری انجام داده است.
رییس هیات کبدی خوزستان در این خصوص گفت: در پی سال های اخیر هیات کبدی خوزستان ارتباط خوبی با فدراسیون کبدی عراق برقرار کرده و همین امر باعث شده که بازیکنان و مربیان خوزستانی به این کشور معرفی شوند.
وی با بیان این که برنامه ریزی خوبی در راستای گسترس رشته کبدی در سراسر استان انجام دادیم افزود: هنوز به نقطه ایده آل نرسیده ایم لذا باید با برگزاری کارگاه های آموزشی و طرح های استعدادیابی،تلاش خود را بیشتر کنیم تا به جایگاه واقعی خود در کشور برسیم.
بهادری به حضور سه داور و یک مربی خوزستانی در رقابت های آسیایی کبدی ۲۰۱۷ اشاره کرد و گفت: این رقابت ‌های از روز یکم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.