مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان: تا توان دارم به ویسی کمک می‌کنم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که تا توان دارم به ویسی کمک می‌کنم، گفت: باتوجه به مشکلاتی که تیم دارد، او تاکنون عالی نتیجه گرفته است.

صفرعلی جمال پور در گفت‌وگو با ایسنا ، در خصوص پایان اعتصاب بازیکنان این تیم، اظهارکرد: من به بازیکنان و کادرفنی تیم قول دادم که تا هفته آینده تا حدودی مشکل مالی را حل خواهم کرد. مطالبات برخی از بازیکنان مربوط به فصل های گذشته است و ان شاءالله تا پیش از بازی هفته آینده با پرسپولیس،  تلاش می کنیم که تمام پول های آن ها را پرداخت کنیم.

پرداخت ۱۰ درصد دیگر به بازیکنان و کادرفنی

وی بیان کرد: البته بیشتر بازیکنان تیم ۲۰ درصد از مبلغ قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کر ده اند و اگر بشود، ۱۰ درصد دیگر هم به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهیم کرد.

آماده واگذاری باشگاه هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درخصوص واگذاری باشگاه نیز گفت: اگر کسی با موقعیت فعلی خواهان باشگاه باشد، آماده واگذاری آن هستیم و مشکلی هم نداریم. گزینه هایی هم بوده ولی نمی توانیم بدون بررسی تمامی شرایط، باشگاه را در اختیار آن ها بگذاریم. هنوز اسپانسری پیدا نکرده ایم و از امروز، فردا پیگیر این موضوع نیز هستیم.

نیشکر هفت تپه خواهان تیم است

وی درباره حمایت شرکت نیشکر هفت تپه از تیم هم عنوان کرد: این شرکت در حال حاضر از تیم حمایت می کند و البته خواستار در اختیار گرفتن باشگاه نیز است. به هر حال گروه ملی در حال حاضر مالک باشگاه است و اگر نتواند از تیم حمایت کند، با تصمیم هیات مدیره باشگاه واگذار می شود، چرا که در لیگ برتر اگر پول نداشته باشی، شرکت نکنی، بهتر است.

تیم‌داری در فوتبال بانوان، خدمت به ورزش بانوان است

جمال‌پور در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قصد تیم داری در لیگ برتر فوتبال بانوان را دارید؟ گفت: من از روز گذشته (سه شنبه) به عنوان مدیرعامل در باشگاه مشغول به فعالیت شدم و گویا قبلا گفته شده بود که قصد تیم داری ندارند که البته باید بررسی کنیم و ببنیم که می توانیم تیم داری کنیم یا خیر. اگر تیم داری کنیم در واقع خدمتی به ورزش بانوان است.

استقلال خوزستان به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

وی با اشاره به دیدار استقلال خوزستان برابر پرسپولیس، عنوان کرد: بازی سختی پیش رو داریم و دیدار بعدی مان هم با نفت آبادان است، البته روز گذشته که در محل تمرین تیم حاضر شدم، تیم را عالی دیدم. روحیه تیم خوب بود و ما روحیه بازیکنان را بهتر از این هم خواهیم کرد. استقلال خوزستان به هیچ تیمی باج نمی دهد. جوانان خوزستانی پتانسیل بالایی به ویژه در فوتبال دارند.

تیم می‌تواند خودش را مطرح کند

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان افزود: تیم ما جوان است و ان شاءالله اگر در ادامه مشکلی پیش نیاید، این تیم می تواند خودش را حتی در بین تیم های بالای جدول نیز مطرح کند. جا دارد از زحمات بسیار استاندار خوزستان، نمایندگان اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان استان که در راستای حل مشکلات تیم بسیار تلاش می کنند، قدردانی کنم. آن ها بسیار پیگیر حل مسایل باشگاه هستند و امیدوارم در ادامه نیز به تیم کمک کنند.

قطع همکاری با ویسی را تکذیب می‌کنم

وی در پاسخ به این سوال که پس از این که شما مدیرعامل باشگاه شدید، صحبت هایی مبنی بر قطع همکاری با ویسی و جاگزینی باقری‌نیا مطرح شد، آیا این موضوع صحت دراد؟ گفت: من این موضوع را تکذیب می کنم. ویسی سرمربی تیم است و طبق صحبت استاندار، عبدالله ویسی برند استان است.

تا توان دارم به ویسی کمک می کنم

جمال پور عنوان کرد: از نظر من ویسی از کلاس مربیگری بالایی برخوردار است و در گذشته نیز بازیکنان بزرگی بوده و تمام و کمال از او حمایت می کنیم. ما اصلا قصد این که کسی را جایگزین ویسی کنیم را نداریم و اصلا این گونه نیست. من تا توان دارم به ویسی کمک می کنم.

با خیلی از مربیان ارتباط دارم

وی در پاسخ به سوال دیگری که به نظر می‌رسد این صحبت‌ها به دلیل ارتباط خوب شما با باقری‌نیا مطرح شده است، ادامه داد: من با خیلی از مربیان از جمله آقای پورموسوی، ویسی، باقری نیا و فیروز کریمی ارتباط دارم و همگی مثل برادران من هستند. ویسی، سرمربی تیم است و من در کنار او هستم و تنها خواهشم از ویسی این بود که تو فقط در مستطیل سبز کارت را انجام بده و من هم بیرون از مستطیل سبز کارها را انجام می دهم.

فعلا قصد تغییر درچیدمان باشگاه را نداریم

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم ویسی با تیم هشتم جدول رده بندی سه امتیاز اختلاف دارد. باتوجه به مشکلاتی که تیم دارد، ویسی تاکنون عالی نتیجه گرفته است و از او قدردانی می کنم. درکل فعلا قصد تغییر در چیدمان باشگاه را نداریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.