فولاد، نفت را به آتش کشید و به رتبه چهارم رسید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور جمعه شب در ورزشگاه تختی این شهر نتیجه را به میهمانش فولاد خوزستان واگذار کرد.

این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم فولاد خوزستان با یک گل به پیروزی رسید.
تک گل این مسابقه در دقیقه ۲۴ توسط علی‌ اصغر عاشوری برای فولا به ثمر رسید.
در این مسابقه ناصر سالاری، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله زاده، مسعود ابراهیم زاده، مگنو باتیستا(۸۷ میلاد جهانی)، آگوستو سزار، کرارجاسم، زبیر نیک نفس، شیمبا و محمد شادکام(۶۷ محمد امین درویشی) برای صنعت نفت آبادان به میدان رفتند.
همچنین احسان مرادیان، ایوب والی، عبدالله کرمی، فرشاد جانفزا(۷۲ امیر ذلیکانی)، پیمان شیرزادی، عبدالله ناصری، آرش افشین(۶۶ حمید گلزاری)، نویدعاشوری، سینامریدی(۹۲ میلاد بدرقه)، احمد عبدالله زاده و رحیم زهیوی برای فولاد بازی کردند.
رحیم زهیوی، احمد عبدالله زاده، سینا مریدی، آرش افشین، حمید گلزاری از فولاد خوزستان و مگنو باتیستا (۳۷) از صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
سید مهدی سید علی به کمک های سعید علی نژادیان و حسن انتظاری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
در نیمه اول بازیکنان دو تیم بازی زیبایی ارائه کردند که با موقعیت ‌های گلزنی روی دروازه ‌های همراه شد.
صنعت ‌نفت که میزبان این بازی بود روی به بازی هجومی آورد و در دقیقه دوم صاحب فرصت گلزنی شد که ضربه لوسیانو پریرا توسط مرادانی دروازه بان فولاد مهار شد.
در دقیقه ۱۳ شوت بغلانی به خارج رفت و در دقیقه ۱۴ مرادیان سنگربان فولاد ارسال خطرناک سزار را به خوبی مهار کرد.
در دقیقه ۲۰ تیم نفت آبادان صاحب یک فرصت عالی گلزنی شد اما ضربه آگوستو سزار به تیر عمودی دروازه‌ فولاد برخورد کرد.
در دقیقه ۲۴ فولادی ها روی یک ضدحمله توسط علی‌ اصغر عاشوری به گل رسیدند.
در نیمه دوم تیم صنعت نفت برای جبران گل خورده به میدان رفت ولی تلاش بازیکنان این تیم به جایی نرسید هر چند حملات این تیم بی برنامه بود.
فولاد خوزستان با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد و نفت آبادان با این شکست با هفت امتیازی همچنان در رده یازدهم جدول باقی ماند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.