نماینده مردم اندیمشک در مجلس؛

خوزستان نیازمند جراحی در بحث مدیران اجرایی است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان خوزستان نیازمند جراحی در زمینه مدیران است، گفت: هرمدیری که نتواند کار جهادی انجام دهد و یا قانون را سد پیشرفت و توسعه در استان قرار دهد باید تغییر کند.

فریدون حسنوند ظهر امروز در کار گروه ویژه دهه اول محرم در سالن جلسات فرمانداری اندیمشک با بیان اینکه هماهنگی کامل در  بین مدیران و مسؤولین دستگاه‌های اجرایی در اندیمشک شکل کامل و جامع به خود نگرفته است، اظهار کرد: امروز یک ترکیب جدید مدیریتی در شهرستان اندیمشک سکان مسؤولیت دستگاه‌های اجرایی را عهده‌دار شده اما متاسفانه تا این لحظه هماهنگی کامل بین دستگاهی را شاهد نیستیم.
وی با بیان اینکه اگر مدیری آماده کار جهادی در زمینه خدمت و توسعه عمرانی نیست و از قانون به عنوان سد در مقابل توسعه و عمران در استان استفاده می‌کند باید هر چه سریع‌تر تغییر کند، افزود: تبصره و قانون را قانون‌گذار در جهت خدمت به مردم و پیشرفت جامعه تصویب کرده و قانون هیچ‌گاه مانع از توسعه و عمران نخواهد شد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر باید در حوزه آمار و ارقام در حوزه کاری خود به طور کامل آگاه باشد و از تمام توان، استعداد و ظرفیت‌های قانونی برای توسعه عمرانی، ایجاد اشتغال و رفع موانع در راه توسعه استفاده کند.

وی با بیان اینکه فرصت و زمان خدمت‌گزاری در جامعه برای مدیران و مسؤولین اندک و محترم است گفت: باید قدر فرصتی که شهروندان و ملت بزرگوار ایران به ما مسؤولین داده‌اند بدانیم و در جهت خدمت‌رسانی و تقسیم عادلانه منابع و توسعه همه مناطق و محروم زدایی گام برداریم.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی قانون را عاملی برای توسعه کشور خواند و تصریح کرد: استان خوزستان نیازمند جراحی در زمینه مدیران بوده و استاندار باید هر مدیری را که نتواند کار جهادی انجام دهد و یا قانون را سد پیشرفت و توسعه در استان قرار دهد تغییر داده و همه مدیران در استان باید بدانند قانون در خدمت توسعه، عمران و پیشرفت است و از ظرفیت قانون در جهت توسعه استان خوزستان استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.