الباجی: نمایندگان حق دارند در انتصابات ورود کنند/ کسی که می گوید نماینده ورود نکند، خودش مشکل دارد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: الباجی نماینده اهواز در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان، درباره گزینه های احتمالی وزارت نیرو و موضع گیری نمایندگان در این خصوص اظهار کرد: گزینه اردکانیان هنوز مطرح نشده است ولی خوزستان و نمایندگان آن با هیچ فردی مشکل ندارند؛ مشکل اصلی ، مشکل بحران آب در خوزستان است. هر فردی به عنوان گزینه وزارت نیرو که به استان خوزستان احترام بگذارد و بیان کند که تامین آب شرب ، صنعت و کشاورزی خوزستان در اولویت است ، به او رای اعتماد خواهیم داد.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد: حبیب الله بیطرف گزینه وزارت نیرو که با عدم رای نمایندگان مواجه شد علاوه بر این که حاضر نشد با مجمع نمایندگان خوزستان جلسه داشته باشد، در بحث انتقال آب شفاف نبود و در جلسات خود با این موضوع سیاسی برخورد کرد.

وی یادآور شد: هر فردی که منافع استان خوزستان را در نظر بگیرد و قول و تعهد بدهد که حق خوزستان در بحث آب اولویت دارد، او را همراهی خواهیم کرد.

نمایندگان حق دارند در انتصابات ورود کنند

وی با بیان این که دخالت نمایندگان در انتصابات حرف بی خودی است، عنوان کرد: نماینده ، نماینده مردم است و رییس جمهور، وزیر و استاندار همه و همه برای خدمت به مردم منصب می گیرند و حالا که به بحث انتصابات رسیده است نماینده ورود نکند؟!

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه تاکید کرد: باید ورود کنیم چون هر نماینده با در نظر گرفتن مصالح مردم ورود می کند. دادن منصب سلیقه ای نیست. نماینده به دنبال این است که مردم در رفاه و آسایش باشند بنابراین مدیری را انتخاب می کند که خدمت کند و از این لحاظ طبیعی است که ورود کنیم. کسی که می گوید نماینده ورود نکند، خودش مشکل دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.