آخرین وضعیت حل مشکل سپرده‌گذاران آرمان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که به دنبال تسریع اقدامات در بحث پرداخت سپرده‌ها مردم به آن‌ها هستیم، گفت: موسسه ملل قرار است بر اساس سپرده مشتریان نسبت به پرداخت بخشی از سپرده آن‌ها اقدام کند تا سرانجام پس از حل شدن همه مشکلات باقی مانده سپرده مردم به آن‌ها پرداخت شود.

جواد کاظم نسب الباجی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده موسسه ملل تقبل کرد در بحث موسسه آرمان ورود کند تا با ادغام این دو موسسه بحث سپرده مردم در موسسه آرمان حل شود.

وی با بیان این‌که امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر حل شود، افزود: استاندار خوزستان و معاونت اقتصادی در کنار نماینده های استان به دنبال حل هرچه سریعتر مشکلات سپرده‌گذاران موسسه آرمان هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپرده‌گذاران باید برای حل این مشکل فرصت دهند تا با پیگیری‌هایی که انجام می‌گیرد شاهد حل شدن مسایل و بحث پرداختی‌ها باشیم.

الباجی در خصوص بحث پرداخت سپرده مردم به آن‌ها از سوی موسسه ملل، عنوان کرد: موسسه ملل قرار است بر اساس سپرده مشتریان نسبت به پرداخت بخشی از سپرده آن‌ها اقدام کند تا سرانجام پس از حل شدن همه مشکلات باقیمانده سپرده مردم را به آن‌ها بدهد.

وی گفت: املاک و برخی دیگر از دارایی‌های موسسه آرمان باید به فروش برسد تا بتوان از طریق آن سپرده‌های مردم را به آن‌ها داد. همچنین موسسه ملل نیز اعتبارات خود را دارد که می‌تواند در این زمینه اقدام کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دنبال تسریع اقدامات در بحث پرداخت سپرده مردم به آن‌ها هستیم و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌گیرد شاهد حل مشکلات مردم در این زمینه باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • واقعا بعد ۴ ماه وعده هنوز نمیدونید پرداختی ها کی شروع میشه تو رو خدا به داد مون برسید