ویسی از مردم خوزستان عذرخواهی کرد/ استقلال هنوز صاحب ندارد!؛ سرمربی در پی اسپانسر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با عذرخواهی از مردم بابت شکست سنگین تیمش برابر ذوب‌آهن، گفت: هنوز صاحب تیم مشخص نیست و مسوولان باید هر چه سریع‌تر فکری به حال آن کنند.

عبدالله ویسی با عذرخواهی از مردم خوزستان بابت عملکرد بد تیمش در دیدار شب گذشته برابر ذوب‌آهن، اظهارکرد: تیم ما در این بازی هیچی برای گفتن نداشت و یک تیم بسیار معمولی بودیم.

وی بیان کرد: چنین شکست‌هایی شاید هر ۴۰ سال یک بار اتفاق بیافتد که در دیدار ما برابر ذوب آهن هم اتفاق افتاد؛ مانند شکست ۷ بر یک برزیل برابر آلمان. من فقط می‌توانم  از مردم خوزستان عذرخواهی کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مشخص نبودن تکلیف تیمش، گفت: مسوولان باید هر چه سریع‌تر فکری به حال تیم کنند. مردم بدانند که ما هیچ صاحبی نداریم و در حال حاضر فقط مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ما حمایت می‌کند.

وی عنوان کرد: ما در حال حاضر پا در هوا هستیم و هنوز معلوم نیست صاحب ما چه کسی است و باید با چه کسی صحبت کنیم. گروه ملی نیز باید تکلیف را مشخص کند. این تیم آبروی استان است و نباید به صورتی با ما رفتار کنند که شرمنده مردم شویم.

ویسی با تاکید بر این‌که این شکست یک اتفاق بود، گفت: اگر وضعیت تیم روشن شود قول می‌دهم که یک تیم بسیار خوب خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که درست است شما هفته‌ای سه بار در مسیر اهواز به تهران برای صحبت و مذاکره با اسپانسرها هستید؟ گفت: بله. در حال حاضر من روی تیمم تمرکز ندارم و تمام دغدغه من پیدا کردن اسپانسر است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.