رکورد تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان شکسته شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مهندس محمود پور مدیر عامل محترم شرکت روز سه شنبه با اعلام ثبت رکورد ۹۴۵۰۰ تن تولید ورق در این شرکت گفت : با زحمات شبانه روزی پرسنل و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان رکورد تولید در این شرکت شکسته شد.

در پی کسب این موفقیت و ثبت رکورد بی سابقه در این شرکت مدیرعامل محترم از خط تولید شرکت بازدید و از زحمات شبانه روزی پرسنل تقدیر و تشکر کرد.

مهندس محمود پور با حضور در خط تولید گفت : امروز آمدیم اینجا که خدا قوت بگوییم به کارکنان و کارگران بابت رکورد جدیدی که ثبت کردند ، رکورد ۹۴۵۰۰ تن تولید ماهیانه که این مقدار تولید از تاریخ شروع به کار شرکت فولاد اکسین خوزستان در سطحی است که از رکوردهای قبلی عبور کرده ایم و این جای تبریک برای همه همکاران پر تلاش و زحمت کش فولاد اکسین خوزستان دارد و من تقدیر و تشکر میکنم از همه همکاران خوب و زحمت کشم که در این هوای گرم در دمای حدود ۵۰ درجه که طبیعتا در صنعت فولاد که با سختی کار همراه است و رکورد زدن در این شرایط سختیهای خاص خودش را دارد و همچنین تشکر ویژه دارم از پرسنل تولید ، پشتیبانی تولید ، بازرگانی و کلیه واحدهایی که پشتیبانی کردند تا ما این رکورد را ثبت کنیم.

مدیرعامل شرکت در ادامه افزود داشتن رکورد در این حد نشان دهنده این است که ما می توانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری ، در جهت اقتصاد مقاومتی ، در جهت تولید اقتصادی و در جهت اشتغال حرکت کنیم و هر چقدر تولید در این کشور بالا برود به هر حال اشتغال بیشتر و ارزش افزوده بیشتری برای شرکت ایجاد می شود که گامهایی به سمت و سو و تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته خواهد شد.

مهندس محمود پور گفت : همانطور که اطلاع دارید شرکت دارای تعهد زیادی بوده است که ما برای پاس کردن این تعهدات به مشتریهایمان ، نیاز داریم تولید بیشتر و اقتصادی داشته باشیم تا بتوانیم این تعهدات را ایفا کنیم و شرکت را از این وضعیتی که هست ان شاالله نجات بدهیم . الحمدالله همکاریهای خوبی در استان با شرکت فولاد اکسین شکل گرفته است.ما در راستای حل مشکلات شرکت از ارگانها و مسئولین مربوطه درخواست همکاری و مساعدت کردیم ، از استاندار محترم ، از معاونین محترم ایشان ، از سیستم قضایی و.. که الحمدالله در جلسه دبیر خانه رفع موانع تولید دادستان محترم شهر اهواز محوریت کار را به عهده گرفته است و جلساتی برقرار کردیم با ایشان که بسیار کمک کرده به وصول مطالباتمان ، به هرحال ما مشتریهایی داریم که به ما بدهکار هستند و در شرایط خاصی هستند ، دادستان محترم از آنها دعوت کرده و کمک کرده است تا ان شاالله بتوانیم مطالبات شرکت را وصول کنیم و از طرفی هم با زحماتی که دوستان در تولید می کشند بتوانیم تعهداتمان را ان شاالله انجام دهیم.

مدیر عامل محترم در پایان با مقایسه آمارمطالبات و تعهدات شرکت نسبت به ۸ ماه گذشته گفت : ما تعهدات شرکت به بازار را نسبت به ۸ ماه گذشته حدود ۴۰ هزار تن کم کرده ایم که این نتیجه زحمات پرسنل شرکت مخصوصا پرسنل تولید است که طبیعتا وقتی تولید بالا میرود تعهدات بیشتری را می توانیم پرداخت و همچنین مقدار مطالباتمان را در این ۸ ماه کمتر کرده و همانطور که اشاره کردم با کمک دادستانی بقیه مطالبات را هم دریافت نماییم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.