سپهری جایگزین بهمنی مدیرعامل ملی حفاری ایران شد

عصرجنوب– asrejonoob.ir: علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی سپهر سپهری را به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران انتخاب و جایگزین حیدر بهمنی کرد.

به گزارش ایرنا درحکم انتصابی کاردر به برخی از وظایف سپهری در کسوت مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران اشاره شده است که از آن جمله می توان به برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهای لازم به منظور افزایش راندمان حفاری و کاهش زمان های انتظار و همچنین اتخاذ تدابیر لازم در جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد اشاره کرد.
بهره گیری از مدیران و متخصصان جوان در جهت ارتقا شاخص های عملکردی شرکت و اتخاذ تدابیر و راهبردهای لازم به منظور ارتقای سلامت اداری و شفاف سازی تعاملات مالی در تمامی فعالیت های شرکت از دیگر وظایف سپهری است.
کاردر در ادامه بر تعامل هرچه بیشتر شرکت ملی حفاری ایران با شرکت های تولیدی و توسعه ای تابعه شرکت ملی نفت ایران با هدف بهبود اجرای پروژه های حفاری اشاره کرده و به کارگیری روش های نوین مدیریتی در راستای بهبود فرآیندها، چابک سازی شرکت و کاهش قیمت تمام شده پروژه ها را خواستار شده است.
سپهر سپهری مدیرعامل جدید شرکت ملی حفاری ایران متولد ۱۳۴۷ و تحصیلات وی کارشناسی مهندسی نفت و کارشناسی ارشد مدیریت است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در زمان دکتر موسی سوری، مجری فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت اروندان و عضو هیات مدیره این شرکت،مدیرعامل پتروشیمی دهدشت،عضو هیات مدیره پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس و سرپرست کارگروه مذاکرات قراردادهای IPC از جمله سوابق کاری سپهری است.
حیدربهمنی در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را در صنعت نفت با استخدام در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب آغاز کرد و در فاصله سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران فعالیت کرد.
وی از ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ مدیرعامل شرکت کالای نفت لندن بود و در سال ۱۳۸۳ برای دوره یک ساله به عنوان مدیرعامل شرکت حفاری شمال منصوب شد.
همچنین در سال ۱۳۸۴ برای دومین بار به عنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران انتخاب شد و تا سال ۱۳۹۱ در این جایگاه فعالیت کرد.
بهمنی در سال ۱۳۹۳ پس از ورود مجدد بیژن نامدار زنگنه و تیم مدیریتی وی به وزارت نفت، برای سومین بار سکان هدایت شرکت ملی حفاری ایران را در دست گرفت.
اگرچه تغییر در مدیریت شرکت ملی حفاری هفته ها است که در برخی از رسانه ها و فضاهای مجازی مطرح است اما این اخبار از سوی مسئولان این شرکت رد شده بود تا این که حکم انتصاب مدیر عامل جدید توسط مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران صادر شد و صحت این شایعات تایید شد. 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.