شجاع پوریان: زمان برگزاری هفته فرهنگی خوزستان مشخص نیست

عصر جنوب – asrejonoob.ir: عضو شورای سیاست‌گذاری هفته فرهنگی و اقتصادی خوزستان گفت: هفته فرهنگی و اقتصادی خوزستان به دلایل متعددی به زمان دیگری موکول شد که این مدت زمان فرصتی مناسب برای همه گروه‌های فرهنگی و هنری خوزستان است تا این هفته را کامل تر برگزار کنند.

ولی الله شجاع پوریان روز شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بنا بود این جشن فرهنگی چهاردهم آذر سال جاری در برج میلاد برگزار شود اما به دلایلی این امر محقق نشد و هنوز هم زمان دقیق برگزاری آن مشخص نیست.
وی گفت: در آن بازه زمانی هوای تهران آلوده بود و تهران به صورت تعطیل یا نیمه تعطیل بود برای همین امکان برگزاری آن وجود نداشت علاوه بر این مشکلاتی هم در برج میلاد به وجود آمده بود که پذیرایی از مهمان‌ها و مدعوین را با مشکل رو به رو می‌کرد.
این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: همچنین از سوی استان خوزستان تقاضا شد تا فرصت بیشتری در اختیارشان قرار داده شود تا این هفته را در شان استان برگزار کنند برای همین در نهایت در شورای سیاست گذاری تصیم گرفته شد این هفته با تاخیری چند ماهه برگزار شود.
وی با تاکید بر این که تاریخ دقیق برگزاری هفته فرهنگی خوزستان به محض مشخص شدن اعلام می‌شود خاطرنشان کرد: نشست‌های مربوط به هفته فرهنگی هر شنبه بعدازظهر در تهران و با حضور کارگروه های آن برگزار می‌شود.
شجاع‌پوریان تصریح کرد: از نظر تخصیص اعتبار نیز تاکنون مشکلی وجود نداشته است و در کارگروه‌ها مدیران هر کارگروه اعتبار لازم را در اختیار گروه ها قرار داده‌اند.
وی در پایان یادآور شد : نکته بسیار مهم این است که برای کامل‌ترو جامع‌تر بودن این هفته همه گروه‌های هنری و اقتصادی خوزستان که علاقه‌مند به حضور در این هفته هستند می‌تواننداز این فرصت استفاده و اعلام آمادگی کنند.
هفته فرهنگی، هنری و اقتصادی خوزستان قرار بود از ۱۴ تا ۲۱ آذر ۱۳۹۵ در برج میلاد با حضور گروه های هنری و فرهنگی مختلف برگزار شود.
تاکنون ۱۱ هفته فرهنگی و هنری استان‌های مختلف در شهر تهران به همت شهرداری کلانشهر تهران برگزار شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.